Radio

Spot „Nieszczęśliwy numer” laureatem 2. edycji konkursu adFM AWARDS

Kampania „Nieszczęśliwy numer” przygotowana przez Krajową Radę Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego została zwycięzcą tegorocznego konkursu kreatywnej reklamy radiowej adFM AWARDS. Przedstawiciele laureata odebrali nagrodę – statuetkę i czek na kampanię w RMF FM o wartości 200 tys. zł netto (po rabatach) – podczas gali Kreatura 2018.

 

Kampania społeczna Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego promowała zachowanie bezpiecznej prędkości na drogach. Bohaterami kampanii były ofiary przekroczonej prędkości, a szczególną uwagę przykuwało nieszablonowe nawiązanie do „szczęśliwego numeru” – w spocie jest to „nieszczęśliwy numer”, czyli prędkość, która doprowadziła do wypadku. W opinii jurorów akcja ta jest wzorcową kampanią społeczną: wywołuje emocje, porusza, trafia z przekazem w sedno problemu, pokazuje, jakie zachowania powinniśmy zmienić.

Spot „Nieszczęśliwy numer” był jednym z 10. finalistów 2. edycji adFM AWARDS. (Pełna lista nominowanych znajduje się na stronie adfm.pl). Zwycięzcę wybrało jury w składzie: Ewa Osińska – Radio Buying Director, GroupM, Aneta Urbanowicz – Dyrektor ds. Zakupu i Planowania Mediów, Euro RTV AGD, Sebastian Olszowy – Dyrektor Marketingu i Komunikacji, kancelaria prawna SPCG, Bartosz Gomółka – Head of Strategy, BBDO Warszawa, Piotr Myszak – Wiceprezes VFP Communications, wydawcy „Media & Marketing Polska”, Tadeusz Sołtys – Prezes i Dyrektor Programowy RMF FM, Mariusz Gołda – Dyrektor Marketingu Grupy RMF.

Konkurs kreatywnej reklamy radiowej adFM AWARDS wyróżnia projekt, wydarzenie, inicjatywę czy osobowość ważną dla radiowego rynku reklamy. Może to być: spot o niezwykłej kreacji, akcja specjalna, inicjatywa, w której radio odegrało ważną rolę, czy też osoba, która przyczyniła się do popularyzacji radia jako medium reklamowego. Nagrodą jest kampania reklamowa w RMF FM o rynkowej wartości 200 tys. zł netto (po rabatach). Organizatorem jest Grupa RMF, a patronem medialnym miesięcznik „Media&Marketing Polska”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *