Nagrodzeni w raporcie „Biura Reklamy 2018” miesięcznika „Media&Marketing Polska”
Redakcja „MMP” opracowała najnowszy raport zwierający ocenę biur reklamy w siedmiu segmentach mediowych: telewizja, internet, radio, OOH, prasa – magazyny, prasa – dzienniki oraz kino. Obok oceny, przyznanych tytułów biur reklamy roku i wyróżnień raport zawiera także portrety najważniejszych podmiotów z danego obszaru.
Kinowo – radiowy lider
W tegorocznym rankingu dwukrotnie zauważone zostało biuro reklamy Tandem Media, które otrzymało tytuł Biura Reklamy Roku 2018 w segmencie reklamy kinowej, a także wyróżnienie w obszarze reklamy radiowej. Tandem Media wyróżniło się na rynku reklamodawców umiejętnością wsłuchania się w potrzeby klientów, sprawnym poruszaniem się w możliwościach kinowych, a także oferowaniem unikatowych radiowych formatów reklamowych.
Brokerzy roku
TVN Media otrzymało nagrodę Biura Reklamy Telewizyjnej Roku 2018. Największe atuty TVN Media to: umiejętności doradcze, oferowanie ciekawych rozwiązań, atrakcyjność formatów oraz profesjonalna obsługa kampanii internetowych.
Wirtualna Polska swoją innowacyjnością, odwagą i twórczym poszukiwaniem nowych rozwiązań udowodniła, że zasługuje na nagrodę Biura Reklamy Roku jako lider polskiego internetu.
Stałość i niezmienną dbałość o wysoką jakość świadczonych usług doceniono wśród brokerów radiowych, przyznając nagrodę Biura Reklamy Radiowej Roku Grupie RMF.
AMS po raz dziewiąty zostało liderem w obszarze OOH. Klienci doceniają atrakcyjność oferowanych formatów i rozwiązań technologicznych. AMS dodatkowo wyróżniania poszukiwanie nowych ekologicznych rozwiązań OOH.
Brokerem, który tylko umocnił swoją pozycje, a tym samym zdystansował konkurencję na rynku prasowym (magazyny), jest Bauer. Redakcja „MMP” doceniła aktywne podejście do biznesu oraz stałe poszukiwanie nowych możliwości reklamowych. Natomiast Biurem Reklamy Prasowej Roku (dzienniki) ogłoszono Gremi Media za skuteczną strategię i znaczną poprawę wyników badania.
Opinia klientów najważniejsza
Nagradzając i wyróżniając biura reklamy w poszczególnych segmentach, redakcja brała pod uwagę m.in. takie kwestie jak: efekty biznesowe poszczególnych podmiotów, pionierski i unikatowy charakter zaproponowanych rozwiązań, a także wolę walki zespołów. Nie bez znaczenia dla oceny było również zaufanie reklamodawców, atrakcyjność oferowanych formatów czy też elastyczność cenowa. Raport „Biura Reklamy” opracowany został na podstawie wyników badania Kantar Millward Brown zleconego przez „MMP”.
Lista nagrodzonych i wyróżnionych:
Biuro Reklamy Telewizyjnej Roku
Nagroda główna: TVN Media
Wyróżnienie: Polsat Media
Wyróżnienie: TVP
Biuro Reklamy Internetowej Roku
Nagroda główna: Wirtualna Polska
Wyróżnienie: Interia
Wyróżnienie: Sarigato/Sataku
Biuro Reklamy Radiowej Roku
Nagroda główna: Grupa RMF
Wyróżnienie: Tandem Media
Biuro Reklamy OOH Roku
Nagroda główna: AMS
Wyróżnienie: Business Consulting
Biuro Reklamy Prasowej Roku – magazyny
Nagroda główna: Bauer
Wyróżnienie: Media Impact
Biuro Reklamy Prasowej Roku – dzienniki
Nagroda główna: Gremi Media
Wyróżnienie: Grupa Super Express
Biuro Reklamy Kinowej Roku
Nagroda główna: Tandem Media
Wyróżnienie: Multikino