„18:45. Czas na zasady” nagrodzony MIXX Award
Projekt „18:45. Czas na zasady” w 12. edycji konkursu MIXX Awards został nagrodzony brązową statuetką w kategorii „Brand Awareness and Positioning” oraz wyróżnieniem w kategorii „Digital Experience”.
Program „18:45. Czas na zasady” został zrealizowany przez Ringier Axel Springer Polska we współpracy z Carlsberg Polska. Organizatorem konkursu MIXX Awards jest IAB Polska. Konferencja i gala MIXX Awards 2018 odbyła się 28 listopada w warszawskim hotelu Westin.
Jury konkursu MIXX Awards, złożone z przedstawicieli agencji, wydawców, domów mediowych i reklamodawców oceniało zgłoszone projekty jako całość i brało pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI. W tegorocznym MIXX Awards, konkursie na najlepsze kampanie marketingowe z udziałem digitalu, wyłoniono 52 nominacje spośród ponad 140 zakwalifikowanych w 16 kategoriach.
-„18:45. Czas na zasady” to największy projekt content marketingowy wideo zrealizowany przez Ringier Axel Springer Polska. Został przez nas kompleksowo przygotowany: od pomysłu, przez strategię, produkcję contentu, aż po jego skuteczną dystrybucję. Bardzo się cieszymy z wyróżnienia MiXX Award – projektem „18:45. Czas na zasady” pokazaliśmy, że można tworzyć jakościowe treści dla widzów i jednocześnie wpisać się w potrzeby biznesowe partnera – mówi Michał Wojak, senior wideo project manager z Media Impact, Biura Reklamy Ringier Axel Springer Polska.
„18.45. Czas na zasady” to internetowy talk show Onetu i marki Okocim, który połączył możliwości największego portalu, digitalowy ekosystem dystrybucji oraz telewizyjny rozmach. Talk-show prowadzony przez Filipa Chajzera to program rozrywkowy, w którym fascynujące rozmowy o życiowych zasadach, wartościach i pasjach przeplatają się z anegdotami o historii browarnictwa, muzyką na żywo i śmiałymi wyzwaniami rzucanymi gościom przez prowadzącego. Tytuł oraz godzina premierowej emisji programu nawiązywała do daty powstania browaru.
Do studia, zaaranżowanego na flagowy pub browaru, zapraszani byli wyjątkowi goście, m.in. Mateusz Borek, Robert Makłowicz, Łukasz Palkowski, Maria Sadowska. Nie był to zwykły bar, a miejsce z ponad 400-osobową „obsługą”, filmowany przez 7 kamer, z własnym wozem transmisyjnym i realizacją obrazu w standardzie HD progressive. Kręcony bez dubli w formacie live to tape.
MIXX Awards to konkurs, w którym od 12 lat nagradzane są wyjątkowe kampanie marketingowe digital – takie, które łączą kreatywne idee z efektywnymi rozwiązaniami. Konkurs jest adresowany zarówno do twórców, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji i budżetu. Jedynym warunkiem przystąpienia do konkursu jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital. Zgłoszone projekty są oceniane według czterech kluczowych kryteriów: Strategia, Kreacja reklamowa, Wykonanie i wykorzystanie mediów, Rezultaty i ROI.
Brand Awareness and Positioning – w tej kategorii nagradzane są kampanie, których celem jest zbudowanie świadomości marki oraz jej pozycjonowanie. Działania mogą dotyczyć zarówno nowych marek, jak również ożywienia i repozycjonowania tych już istniejących.