Havas Media dla Triverna.pl
Agencja mediowa Havas Media wygrała przetarg na obsługę kampanii telewizyjnych marki Triverna.pl. Współpraca rozpocznie się od 1 stycznia 2019 r.
Triverna.pl to platforma internetowa z ofertami hotelowymi w wyjątkowych cenach. W wyniku wygranej w przetargu dom mediowy Havas Media będzie odpowiedzialny za planowanie, optymalizowanie i zakup powierzchni do kampanii telewizyjnych klienta. Umowa została podpisana na czas nieokreślony.
Pierwsza kampania promocyjna Triverna.pl rozpocznie się wraz z początkiem stycznia i ma na celu dotarcie z ofertą do szerszej grupy odbiorców oraz budowanie świadomości marki na rynku portali z ofertami noclegowymi i ofertami SPA na terenie Polski.
Havas Media Group – agencja specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media, Fullsix Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (programmatic trading desk), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), Mobext (strategiczne rozwiązania w kanałach mobile), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), 18 Havas Warsaw (dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Intelligence Team. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.