„Wyborcza na Boże Narodzenie” – specjalne wydanie „Magazynu Świątecznego”
Rozmowy z ks. Grzegorzem Strzelczykiem o wierze, prof. Marią Koczerską o królowej Jadwidze oraz prof. Zbigniewem Mikołejką o szczęściu – te i inne artykuły będzie można przeczytać w „Wyborczej na Boże Narodzenie”. Specjalne wydanie „Magazynu Świątecznego” ukaże się w poniedziałek, 24 grudnia br. wraz z „Gazetą Wyborczą”.
W numerze czytelnicy znajdą m.in. „bardzo świąteczną rozmowę ateisty z księdzem”, w której Grzegorz Wysocki pyta ks. Grzegorza Strzelczyka o sens wiary, wywiad z Anną Kalitą, wdową po Tomaszu Kalicie o tym, jak wyglądały jej próby poradzenia sobie ze stratą najbliższej osoby, a także rozmowę Aleksandry Klich z profesorem Zbigniewem Mikołejką na bardzo aktualny temat w Święta – relacji rodzinnych, poczucia szczęścia i spełnienia.
Do świątecznego dodatku redakcja „Dużego Formatu” przygotowała reportaż „Urodziłem się w stajni, jak Jezus” o Edouardzie Rosenblatcie – żydowskim chłopcu, który w czasie wojny został uratowany przez polską rodzinę. Po latach przywiózł tutaj żonę i dzieci, by opowiedzieć im o swojej przeszłości. „Ale Historia” poleca natomiast rozmowę Mirosława Maciorowskiego z profesor Marią Koczerską o tym, kogo naprawdę kochała Jadwiga Andegaweńska.
W „Wyborczej na Boże Narodzenie” ukażą się także fragmenty książek – Tomasza Piątka „Macierewicz, jak to się stało” wraz z recenzją Wojciecha Czuchnowskiego oraz Wojciecha Bonowicza „Sto lat. Książka życzeń” z praktycznymi poradami, jak przy wigilijnym stole składać sobie życzenia i czego lepiej nie mówić osobom, na którym nam zależy.
„Gazeta Wyborcza” z magazynem „Wyborcza na Boże Narodzenie” ukaże się w poniedziałek, 24 grudnia br. Cena wydania to 7,99 zł.
Numer wspiera promocja w internecie (Google, YouTube, Facebook), telewizji (TVN, Polsat i stacje tematyczne), radiu (TOK FM, RMF FM, RMF Classic, Chilli Zet, Meloradio, Muzo FM, Kolor), na ekranach Platform Channel na dworcach w całej Polsce oraz ekranach w warszawskich tramwajach, a także autopromocja na łamach dziennika i jego dodatków oraz w serwisie Wyborcza.pl. Działania przygotował i zaplanował dział marketingu „Gazety Wyborczej”.