Nowy logotyp Fundacji Radia ZET
2 stycznia br. Fundacja Radia ZET zmieniła swój logotyp. Nowy bezpośrednio nawiązuje do obowiązującego loga Radia ZET. Serce symbolizuje odpowiedzialność społeczną stacji wpisaną w jej DNA.
Fundacja Radia ZET powstała w 1999 roku i jest jedyną radiową organizacją charytatywną w Polsce. Obejmuje opieką najbardziej potrzebujących i bezbronnych: osoby chore, niepełnosprawne, a w szczególności dzieci. Misję charytatywną Fundacja realizuje głównie poprzez pomoc indywidualnym podopiecznym. Finansuje ich rehabilitację, zakup leków i środków medycznych. Wspiera także instytucje i placówki medyczne finansując zakup sprzętu medycznego i wyposażenia niezbędnego do leczenia pacjentów.
Od 2008 roku Fundacja Radia ZET przekazała 9 mln złotych na pomoc indywidualnym podopiecznym i 11 mln złotych na sprzęt medyczny, z którego korzysta 14 szpitali w całej Polsce.
Autorem nowego logotypu Fundacji Radia ZET jest Artur Dynowski.
Więcej o Fundacji Radia ZET TUTAJ.