BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

Grudzień pełen sukcesów dla TVN!

Do najchętniej oglądanych propozycji programowych TVN po raz kolejny należały programy kulinarne. Finałowy odcinek „Kuchennych Rewolucji” przyciągnął przed telewizory 2,7 mln widzów. Ostatnie momenty zmagań kucharzy w „Masterchef” oglądało niemal 2,8 mln osób.

ROZRYWKA I SERIALE

Finał „Milionerów” śledziło prawie 3,5 mln Polaków (SHR w 16-49: 23,9%), a show  „Mam Talent” 3,3 mln widzów (SHR w 16-49: 21,3%).

Finałowy odcinek serialu „Pod Powierzchnią” obejrzało niemal 1,8 mln widzów. Natomiast dwa pierwsze odcinki serialu „Chyłka – Zaginięcie”, wyprodukowanego specjalnie dla player.pl, uzyskały ponad 580 tys. wyświetleń w ciągu pierwszych sześciu dni od premiery 26 grudnia.

FAKTY

„Fakty” regularnie śledziło ponad 3,1 mln widzów, co sprawia że nadal były najchętniej oglądanym serwisem informacyjnym w kraju.

Łącznie kanały Grupy TVN i Discovery Polska także utrzymały pozycję lidera w grupach komercyjnych, uzyskując 26,4% udziału w grupie 16-49, 28,5% w grupie 16-49 z dużych miast oraz niemal 31,8% wśród widzów 16-49 z dużych miast o wysokich dochodach.

W grudniu stacje Discovery Science, Eurosport 1, Food Network, Investigation Discovery, TLC, TTV, TVN Fabuła oraz TVN24 BiS mogły pochwalić się ponad dwucyfrowym wzrostem oglądalności w porównaniu z grudniem 2017 roku. Discovery, HGTV Home and Garden oraz TVN Turbo także zwiększyły swój udział w rynku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *