Aleksandra Włodarczyk odpowiada za sprzedaż w segmencie Zdrowie i Parenting
Aleksandra Włodarczyk objęła obowiązki dyrektora handlowego w segmencie Zdrowie i Parenting w Biurze Reklamy Prasy i Internetu TIME SA.
Odpowiada za koordynację działań handlowych tytułów prasowych „Zdrowie” i „M jak mama” oraz serwisów internetowych Poradnikzdrowie.pl i Mjakmama.pl. Do zakresu jej obowiązków należy tworzenie i realizacja strategii rozwoju działu handlowego, a także wspieranie negocjacji handlowych z kluczowymi klientami i domami mediowymi. Zastąpiła na stanowisku Barbarę Jednacz, która pozostaje w Grupie ZPR Media, ale przebywa obecnie na długoterminowym urlopie.
Aleksandra Włodarczyk związana jest z Grupą ZPR Media od marca 2017 roku. Dotychczas pełniła funkcję kierownika segmentu Zdrowie w Biurze Reklamy i odpowiadała m. in. za realizację i nadzór projektów marketingowych dla branży farmaceutycznej i FMCG. Wcześniej związana była przez osiem lat z międzynarodową grupą mediową Mediaplanet Publishing House, działająca w obszarze kontent marketingu. Zdobyła także doświadczenie marketingowe pracując dla agencji marketingu sportowego Unico i Domu Wydawniczego Krajowej Izby Gospodarczej.