BadaniaMediaTVP

Jedynka liderem weekendu. Doskonały start nowości TVP

W weekend TVP1 była bezkonkurencyjna. Niedzielny konkurs indywidualny Pucharu Świata w skokach narciarskich w Zakopanem obejrzało w TVP1 i TVP Sport średnio 6,5 mln widzów. Doskonały wynik odnotowało także nowe show Jedynki „Sanatorium Miłości”, które w szczytowym momencie zgromadziło przed telewizorami ponad 4,2 mln osób.*

 

Sobotni konkurs drużynowy, w którym Polacy zajęli trzecie miejsce, a Dawid Kubacki z wynikiem 143,5 m ustanowił nowy rekord skoczni, obejrzało według Modelu Oglądalności Rzeczywistej prawie 5,7 mln widzów. W kulminacyjnej chwili transmisję z Zakopanego śledziło w Jedynce 5 mln, a w TVP Sport niemal milion osób. Jeszcze większe zainteresowanie wzbudził niedzielny konkurs indywidualny, którego przebieg na antenie TVP1 obejrzało ponad 5,4 mln, a na TVP Sport ponad milion widzów. W szczytowym momencie transmisję z Wielkiej Krokwi widziało 6,4 mln widzów w Jedynce i ponad 1,1 mln na sportowej antenie Telewizji Polskiej.

Premierowy odcinek nowego programu TVP1 „Sanatorium miłości”, którego bohaterowie wyruszyli w niezwykłą, emocjonalną podróż, aby odmienić swoje życie, obejrzało wczoraj średnio 3,9 mln osób, a w piku ponad 4,2 mln.

Według danych NAM Jedynka przez wszystkie trzy dni weekendu była liderem z udziałami: w piątek 10,14%, w sobotę 11,29% a niedzielę 13,14%. Wczorajszy wynik jest najwyższą dzienną średnią Anteny od początku 2019 roku. Najliczniejszą widownię zgromadziła finałowa druga seria indywidualnego konkursu Pucharu Świata w skokach narciarskich, którą obejrzało 5,1 mln, a w peaku prawie 7,6 mln widzów. Niedzielny „Teleexpress” zgromadził przed telewizorami ponad 5 mln widz. (udz. 32,64%) – to najlepszy wynik programu od marca 2018 roku. „Sanatorium Miłości” było trzecim najchętniej oglądanym programem weekendu spośród wszystkich stacji telewizyjnych. Nowość TVP, w której widzowie poznają historie bohaterów szukających miłości w górskim uzdrowisku obejrzało 3,6 mln osób (udz. 22,46%), zapewniając Jedynce pozycję lidera pasma. *Model Oglądalności Rzeczywistej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *