Ruszyła kampania wspierająca premierę serialu „Magnum: Detektyw z Hawajów” na FOX (wideo)
Kanał FOX rozpoczął intensywną kampanię wspierającą premierę nowej odsłony kultowego serialu z lat 80. i 90. – „Magnum: Detektyw z Hawajów”. Polska premiera serialu odbędzie się czwartek 31 stycznia o 21:05 na antenie FOX.
Głównym bohaterem serialu „Magnum: Detektyw z Hawajów”, podobnie jak w oryginale, jest Thomas Magnum (Jay Hernandez) – były komandos Navy SEAL, który po powrocie z Afganistanu podejmuje się zupełnie nowej pracy i zostaje konsultantem książek przygodowych oraz prywatnym detektywem na Hawajach. W serialu nie zabraknie zachwycających widoków, wartkiej akcji, ciętego humoru i… szybkich samochodów. Między innymi na tych aspektach FOX oparł kampanię promującą wprowadzenie serialu.
Premierę wspierają intensywne działania marketingowe, obejmujące m.in. spoty emitowane na antenach kanałów z portfolio FOX Networks Group, na kanałach tematycznych z grupy Polsat oraz z portfolio TVN Media. Promocja obejmuje także outdoor w największych polskich miastach, kampanię w serwisach społecznościowych, współpracę z największymi portalami o tematyce filmowo-serialowej oraz działania promocyjne w najpopularniejszych rozgłośniach radiowych.
Za kreację odpowiedzialny jest dział marketingu FOX Networks Group Poland. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mindshare. Działania PR wspiera agencja Walk PR.
Kampania oraz premiera serialu „Magnum: Detektyw z Hawajów” połączone są z odświeżeniem – zarówno antenowej, jak i poza antenowej – oprawy graficznej FOX. Nowy wygląd kanału jest dostosowany do jego aktualnego pozycjonowania i podkreśla odważne podejście stacji do telewizyjnej rozrywki. Nieodłącznym elementem nowego wyglądu FOX będą inspirowane reflektorami podświetlenia, narzucające jednoznaczne skojarzenia z czołówką wytwórni 20th Century FOX.
Polska premiera serialu „Magum: Detektyw z Hawajów” już w czwartek 31 stycznia o 21:05 na antenie FOX