Sobotnia „Gazeta Wyborcza” z kodem dostępu do cyfrowych treści
W sobotę, 9 lutego br. czytelnicy papierowego wydania „Gazety Wyborczej” znajdą w nim kod dostępu do wszystkich treści na Wyborcza.pl oraz Wysokieobcasy.pl. Zespół dziennika po raz trzeci umożliwia w ten sposób wypróbowanie swojej oferty prenumeraty cyfrowej, w ramach której w internecie opublikowane zostaną m.in. przedpremierowe fragmenty książki Michelle Obamy „Becoming. Moja historia” oraz wywiad z kandydatką na prezydenta Gdańska – Aleksandrą Dulkiewicz.
Każdy numer sobotniej „Gazety Wyborczej” będzie zawierał jednorazowy kod dostępu, który pozwoli na bezpłatnie korzystanie z bogatej oferty materiałów na Wyborcza.pl oraz Wysokieobcasy.pl przez 14 dni. Wsparciem akcji będą wyjątkowe publikacje, specjalnie uzupełniane i rozwijane w internecie.
W ramach zbliżającej się polskiej premiery książki Michelle Obamy „Becoming. Moja historia”, na łamach papierowego wydania „Gazety Wyborczej” czytelnicy znajdą tekst Joanny Wróżyńskiej, która opisuje historię byłej Pierwszej Damy Stanów Zjednoczonych. W serwisie Wysokieobcasy.pl przeczytać będzie można natomiast przedpremierowe fragmenty książki Obamy, a także odsłuchać godzinne nagranie autobiografii w interpretacji Agaty Kuleszy. Książka „Becoming. Moja historia” ukaże się w najbliższą środę, 13 lutego br. nakładem Wydawnictwa Agora.
W papierowej wersji dziennika pojawi się również m.in. sylwetka Aleksandry Dulkiewicz, a w serwisie Wysokieobcasy.pl opublikowana zostanie rozmowa z kandydatką na prezydenta Gdańska, w której opowiada, co będzie chciała zrobić w mieście, aby dobrze żyło się w nim kobietom. Z kolei wywiad z aktorem Viggo Mortensenem na temat jego roli w filmie „Green Book”, który czytelnicy znajdą w „Magazynie Świątecznym”, uzupełnią materiały na Wyborcza.pl, gdzie przeczytać będzie można o tym, jak amerykańskie kino radzi sobie z rasizmem.
W drukowanym numerze opublikowana będzie również rozmowa z prawnikami gwiazd, które wytaczają sprawy Polsce za niedostateczne działania przeciwdziałające zanieczyszczeniu powietrza, natomiast w sieci czytelnicy znajdą historię zbędnego plastiku.
Wydanie „Gazety Wyborczej” z kodem dostępu do Wyborcza.pl oraz Wysokieobcasy.pl to kolejne działanie promujące prenumeratę cyfrowych treści dziennika. Zespół „ Gazety Wyborczej”, która jest liderem procesu transformacji cyfrowej prasy w Polsce, rozwija w ten sposób swoją ofertę i wpisuje się w strategię Grupy Agora, która stawia na treści i usługi premium.
Sobotni numer wspiera promocja w telewizji (TVN, TVN24 i stacje tematyczne), radiu (m.in. TOK FM, RMF Classic), a także autopromocja na łamach dziennika, w serwisie Wyborcza.pl oraz w mediach społecznościowych. Działania przygotował i zaplanował dział marketingu „Gazety Wyborczej”.