Marcowe „Wysokie Obcasy Extra” z kosmetykiem do włosów w prezencie
W najnowszym wydaniu miesięcznika „Wysokie Obcasy Extra” Agata Buzek opowiada o intymności, Krzysztof Strycharski o miłości do żony Henryki Krzywonos-Strycharskiej, Wojciech Orliński o świecie z „Blade Runnera”, psycholog o smutku, a seksuolog o związkach poliamorycznych. Marcowy numer ukaże się w czwartek, 21 lutego br. Wraz z nim czytelnicy otrzymają odżywczy tonik do włosów marki Vianek w prezencie.
Bohaterką okładki marcowego numeru „Wysokich Obcasów Extra” jest Agata Buzek. W szczerym wywiadzie aktorka opowiada o swojej chorobie, próbie samobójczej i podejściu do intymności: – Pan pytał o te rozbierane sceny, o intymność. Nie wiem, czy bardziej się wstydzę pokazać nagie piersi, czy krzyczeć przed kamerą albo wyć z rozpaczy. Czy to nie jest bardziej intymne? – zwierza się Włodzimierzowi Nowakowi.
Dorota Wodecka rozmawia z kolei z Krzysztofem Strycharskim, mężem Henryki Krzywonos-Strycharskiej o ich relacji, polityce i książce: „Moja żona tramwajarka. Opowieść o Henryce Krzywonos – Strycharskiej”, która ukaże się na rynku 27 marca br. nakładem Wydawnictwa Agora. Dziennikarz Wojciech Orliński bierze na tapet 37-letni film Ridleya Scotta i sprawdza, czy nadszedł świat z „Blade Runnera”, a Maja Staniszewska pisze o kobietach Frenkensteina – Mary Wollstonecraft i Mary Shelley.
W najnowszym numerze czytelnicy będą mogli przeczytać również wywiady – z psychologiem dr. hab. Bartłomiejem Dobroczyńskim o dobrych i złych stronach smutku, z seksuologiem Michałem Pozdałem o tym, jak funkcjonują osoby w związkach poliamorycznych oraz z założycielką organizacji Kobieta i Pieniądze Dominiką Nawrocką o tym, jak nauczyć się oszczędzać.
Marcowe wydanie „Wysokich Obcasów Extra” ukaże się na rynku w najbliższy czwartek, 21 lutego br. Wraz z numerem czytelnicy otrzymają prezent – odżywczy tonik do włosów marki Vianek.
Numer wspiera kampania promocyjna w internecie (Wysokieobcasy.pl, Wyborcza.pl, Facebook) oraz prasie („Gazeta Wyborcza” i jej tygodniki, „Polityka”, „Newsweek”). Działania reklamowe przygotował i zaplanował dział marketingu „Wysokich Obcasów”.