Ringier Axel Springer Polska przedstawia Moneteasy – platformę monetyzacji dla e-biznesu z zasięgiem 180 partnerów mediowych
Ringier Axel Springer Polska wprowadza na rynek Moneteasy, innowacyjną platformę pozyskującą użytkowników dla sklepów internetowych. To pierwsze na polskim rynku tak kompleksowe rozwiązanie pozwalające na dotarcie do klientów na dowolnym etapie ścieżki zakupowej w Internecie. Moneteasy, z uwagi na swój zasięg jest wartościowym rozwiązaniem, zarówno dla wydawców i sklepów internetowych, jak również ich klientów.
Moneteasy, oprócz marek mediowych z portfolio Ringier Axel Springer Polska m.in. Onet, Fakt24, VOD, Komputer Świat, Forbes, Auto Świat, Newsweek czy Business Insider, zrzesza 180 partnerów mediowych, blogerów i influencerów. Umożliwia dotarcie do wyselekcjonowanych grup klientów on-line zainteresowanych zakupem, osiągając zasięg nawet 90 proc. internautów w Polsce.
Innowacyjne narzędzie Moneteasy łączy cechy content commerce, produktową reklamę kontekstową, porównywarkę cen Skąpiec.pl, serwis z wiarygodnymi opiniami użytkowników Opineo.pl i platformę influencerską Klub Ekspertek Ofeminin.
Moneteasy dociera do użytkowników z dopasowanym kontekstowo przekazem o produktach sprzedawanych on-line z wykorzystaniem największych zasięgowo serwisów internetowych w Polsce.
– Dysponujemy kompleksowymi rozwiązaniami pozwalającymi na efektywne dotarcie do zainteresowanych zakupem użytkowników. Moneteasy łączy e-commerce z wydawcami i twórcami treści, serwisami porównującymi ceny oraz prezentującymi wiarygodne opinie. Platforma Moneteasy integruje potrzeby zakupowe użytkowników z kilkoma tysiącami e-sklepów w Polsce, bazując na innowacyjnych i elastycznych narzędziach – mówi Jovan Protić, COO Ringier Axel Springer Polska.
Klientom, którzy korzystają z rozwiązania dostępnego w ramach oferty Media Impact, Moneteasy umożliwia optymalne zarządzanie budżetem efektywnościowym. Sklepy działające w sieci, za pomocą Moneteasy mogą dobierać narzędzia zgodnie ze swoimi potrzebami, a platforma pozwala im na efektywną optymalizację konwersji. W zależności od określonych celów partnera e-commerce, możliwe jest zaprojektowanie unikalnej kampanii zasięgowej lub sprzedażowej, bądź połączenie działań zasięgowych i sprzedażowych na każdym etapie ścieżki zakupowej klienta.
Jednocześnie, wydawcom i twórcom treści, Moneteasy oferuje rozwiązania wspomagające monetyzację ich ruchu. Wydawcy, korzystający z platformy, dzięki dostępowi do prostych narzędzi i bazy milionów produktów z 2 tys. kategorii, mają od teraz możliwość efektywnej monetyzacjitreści. Korzystny model rozliczeń Moneteasy pozwala wydawcy rozliczyć się już za każde przejście z jego strony do sklepu internetowego.
Więcej: moneteasy.pl