Biuro Reklamy TVN Media wprowadziło nowy produkt do oferty reklamowej
Biuro Reklamy TVN Media wprowadziło nowy produkt do oferty reklamowej – partnerstwo stacji TVN. To kreatywne i wyróżniające się spośród clutteru reklamowego rozwiązanie, które łączy markę klienta z kanałem TVN, jedną z najsilniejszych marek telewizyjnych na polskim rynku.
Partnerstwo kanału to ekskluzywna forma reklamy, która integruje przekaz marketingowy klienta z break-bumperem kanału oraz informacją o partnerstwie dwóch firm. Wyjątkowość rozwiązania polega także na wyłączności, gdyż w danym okresie czasu stacja może mieć tylko jednego partnera. Spot partnerski emitowany jest poza tradycyjnymi blokami reklamowymi, w trakcie breaku ekskluzywnego, co daje jeszcze większą widoczność komunikatu klienta. Dodatkowym atutem rozwiązania jest fakt, że za produkcję, kreację oraz emisję reklamy całkowicie odpowiada jeden podmiot, czyli Biuro Reklamy TVN Media.
„Partnerstwo kanału to wyjątkowe rozwiązanie, które przynosi wymierne korzyści zarówno klientom, jak i nadawcy. Do tej pory z powodzeniem było stosowanie w stacjach z portfolio Discovery Polska. Do końca 2019 roku zostanie udostępnione na wszystkich kanałach połączonej firmy. Nieustannie rozbudowujemy katalog działań niestandardowych na naszych antenach, tak aby klienci mogli cieszyć się z jeszcze szerszej oferty efektywnych i innowacyjnych rozwiązań marketingowych” – mówi Marcin Idzik, Dyrektor działu sprzedaży Biura Reklamy TVN Media.
Pierwszą marką, która zdecydowała się zostać partnerem stacji TVN jest ŠKODA, jeden z najbardziej cenionych producentów samochodowych w Polsce. ŠKODA już kilkakrotnie angażowała się w niestandardowe rozwiązania reklamowe, w tym razem ze stacją TVN zrealizowała pierwszą reklamę live na polskim rynku.
„Z marką ŠKODA łączy nas długoletnia współpraca. Wspólnie przeprowadziliśmy już kilka innowacyjnych kampanii reklamowych. To partner, który z odwagą realizuje nowatorskie pomysły marketingowe i sprzedażowe. Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu, że możemy rozwijać naszą współpracę przy kanale TVN” – dodaje Jacek Szymczyk, Dyrektor sprzedaży specjalnej, Biuro Reklamy TVN Media.
„Zawsze szukamy innowacyjnych rozwiązań, które pozwalają naszej komunikacji wybić się z szumu reklamowego. Jest to dla nas szczególnie ważne w przypadku takich kampanii jak premiera nowego modelu. ŠKODA SCALA to krok naprzód w rozwoju marki i jej kampania musi też być wyjątkowa. Partnerstwo z kanałem TVN jest jednym z rozwiązań, które na to pozwolą” – mówi Katarzyna Misztal, Dział Marketingu ŠKODA, Koordynator ds. komunikacji.