Stefan Makowiecki przechodzi z TVN Media do Abstra!
Stefan Makowiecki, do niedawna Starszy specjalista ds. sprzedaży w TVN Media, objął stanowisko Agency Sales Managera w dziale Branded Content firmy Abstra, największego niezależnego producenta treści na YouTube w Polsce, którego większościowymi udziałowcami są twórcy kanału Abstrachuje.tv. Do zespołu Branded Content dołącza również Julia Krup na stanowisko Junior Content Creative Strategist.
Jako Agency Sales Manager w Abstra Stefan Makowiecki będzie odpowiadał za współpracę
z agencjami reklamowymi oraz domami mediowymi. Do jego obowiązków należeć będzie także sprzedaż agencyjna i współpraca z brokerem Ad Tube i dystrybutorami filmowymi.
Stefan od 2014 roku był związany z TVN Media. Przez ostatnie trzy lata zajmował stanowisko Starszego specjalisty ds. sprzedaży w TVN Media w Sekcji sprzedaży kanałów tematycznych. Wśród jego obowiązków znajdowała się obsługa kluczowych domów mediowych w zakresie sponsoringu, lokowania produktu oraz projektów specjalnych na kanałach Premium TV oraz akcji digital.
Do jego klientów należeli m.in. Viacom, NC+, AXN, TV Puls czy Disney. Wcześniej przez cztery lata był związany z Multikino S.A, gdzie zajmował stanowisko Sales Managera w dziale New Business oraz w dziale Events.
Do działu Branded Content na stanowisko Junior Content Creative Strategist dołączyła również Julia Krup. Wcześniej Julia przez rok była związana z agencją WebTalk, gdzie odpowiedzialna była
za research w dziale strategii. Julia będzie wspierała dział Branded Content w przygotowywaniu kompleksowych ofert i prezentacji dla klientów oraz prowadziła research związany z rynkiem
i możliwościami wykraczania z ofertami Abstra poza YouTube. Julia jest także studentką Socjologii
na Collegium Civitas.
– W 2018 roku przychód firmy Abstra przekroczył osiem milionów złotych. W tym roku jesteśmy zdecydowani ten wynik znacząco poprawić. Do osiągnięcia tego celu podchodzimy bardzo ambitnie, dlatego sukcesywnie wzmacniamy nasz dział Branded Content. Stefana doskonale znamy i cenimy z czasów jego pracy w TVN Media. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że stał się częścią naszego zespołu. Równocześnie cieszymy się, że osoby młode, ale już doświadczone, takie jak Julia, pragną rozwijać swoje umiejętności w naszej firmie – powiedział Olek Wandzel, VP Sales & Marketing w Abstra.
Po dołączeniu Stefana Makowieckiego i Julii Krup zespół kierowany przez Marka Myślickiego, Branded Content Sales Directora, liczy już 10 osób.
Aktualnie dział podzielony jest na trzy sekcje:
- Sales, zajmującą się pozyskiwaniem nowych klientów i udziałem w postępowaniach przetargowych;
- Client Service, do której zadań należy utrzymywanie współpracy z aktualnymi partnerami. Sekcja jest kierowana przez Sebastiana Pasuta, Senior Branded Content Managera;
- Content Service, której celem jest tworzenie treści w porozumieniu z klientem na kanały
z portfolio Abstra. Sekcją kieruje Iga Łukawska, Content Creative Manager.
Abstra to największy niezależny producent treści wideo na polskim YouTube. W portfolio firmy znajduje się 15 kanałów, które łącznie przekroczyły liczbę 2 miliardów wyświetleń.