MediaPolecane

Disney + wchodzi na rynek 12 listopada 2019 roku

Bardzo oczekiwany Dzień Inwestora w Walt Disney Company zawiera obszerny przegląd wszechstronnej strategii Disneya na rzecz konsumentów, a także prezentacje na temat Hulu, Hotstar, ESPN + i nadchodzącej usługi Disney +, która zostanie wprowadzona na rynek amerykański 12 listopada 2019 r. 6,99 $ miesięcznie. Usługa zaoferuje fanom w każdym wieku nowy sposób na doświadczenie niezrównanych treści z kultowych marek rozrywkowych firmy, w tym Disney, Pixar, Marvel, Star Wars i National Geographic, i będzie dostępna na podłączonych telewizorach i urządzeniach mobilnych.

 

Podczas dzisiejszego wydarzenia, które odbyło się w studiu w Burbank w Kalifornii, inwestorzy dowiedzieli się od zespołu zarządzającego Disneya, w tym Boba Igera, prezesa i dyrektora generalnego; Kevin Mayer, prezes, Direct-to-Consumer i International; Christine McCarthy, wiceprezes wykonawczy i dyrektor finansowy; Lowell Singer, starszy wiceprezes ds. Relacji z inwestorami; oraz Jimmy Pitaro, prezes, ESPN i współprzewodniczący Disney Media Networks. Prezentacje pochodziły również od Michaela Paulla, prezesa Disney Streaming Services; Randy Freer, dyrektor generalny, Hulu; Russell Wolff, wiceprezes wykonawczy i dyrektor generalny, ESPN +; Uday Shankar, prezes The Walt Disney Company Asia Pacific i prezes, Star and Disney India; Ricky Strauss, prezes, Content and Marketing, Disney +; i Agnes Chu, starszy wiceprezes,

„Disney + oznacza śmiały krok naprzód w ekscytującej nowej erze dla naszej firmy – takiej, w której konsumenci będą mieli bezpośredni związek z niesamowitą gamą kreatywnych treści, które są znakiem rozpoznawczym The Walt Disney Company. Jesteśmy przekonani, że połączenie naszej niezrównanej opowiadania historii, ukochanych marek, kultowych franczyz i najnowocześniejszych technologii sprawi, że Disney + stanie się wyjątkowy na rynku i zapewni znaczącą wartość zarówno dla konsumentów, jak i akcjonariuszypowiedział Iger.

Kilku kreatywnych menedżerów z różnych światów Disneya – Jennifer Lee, główna dyrektor kreatywna Walt Disney Animation Studios; Pete Docter, główny oficer kreatywny Pixar Animation Studios; Kathleen Kennedy, prezydent, Lucasfilm; Kevin Feige, prezes Marvel Studios; Gary Marsh, prezes i główny oficer kreatywny Disney Channels Worldwide; Sean Bailey, prezes Walt Disney Studios Motion Picture Productions; Courteney Monroe, prezes National Geographic Global Television Networks; a Jon Favreau, producent wykonawczy i scenarzysta The Mandalorian – rzucił okiem na imponującą i obszerną zawartość Disneya.

Disney + wystartuje w listopadzie z solidną biblioteką treści teatralnych i telewizyjnych, aw pierwszym roku wyda ponad 25 oryginalnych serii i 10 oryginalnych filmów, filmów dokumentalnych i specjalnych przez niektóre z najbardziej płodnych i twórczych gawędziarzy w branży. 

 

 

Ogłoszono nowe oryginalne tytuły dla Disney +:

Z Marvel Studios:

  • The Falcon i The Winter Soldier , seria akcji na żywo, w której Anthony Mackie powraca jako Falcon i Sebastian Stan, powracają do roli Zimowego Żołnierza
  • WandaVision , serial z udziałem Elizabeth Olsen powracającej jako Wanda Maximoff i Paul Bettany, powraca do roli The Vision
  • Marvel’s What If…? , pierwszy serial animowany Marvel Studios, inspirowany komiksami o tej samej nazwie. Każdy odcinek będzie badał kluczowy moment z Marvel Cinematic Universe i obróci go na głowę, prowadząc publiczność na nieznane terytorium.

Z Walt Disney Animation Studios:

  • Into the Unknown: Making Frozen 2 , serial dokumentalny ukazujący ciężką pracę i wyobraźnię, które sprawiają, że jedna z najbardziej wyczekiwanych funkcji Walt Disney Animation Studios wszechczasów

Z Pixar Animation Studios:

  • Projekty oparte na Toy Story Forky Asks a Question , animowana krótka seria i krótki film Lamp Life

Z National Geographic:

  • Świat Według Jeffa Goldbluma , serialu dokumentalnego, w którym Goldblum wycofuje zasłonę z pozornie znanego obiektu, aby odkryć świat zadziwiających połączeń, fascynującej nauki i wielu wielkich pomysłów
  • Magic of the Animal Kingdom , serial dokumentalny, który zabiera widzów za kulisy z szanowanymi ekspertami w dziedzinie opieki nad zwierzętami, weterynarzami i biologami z Disney’s Animal Kingdom i akwarium SeaBase firmy Epcot

Z animacji telewizyjnej Disneya:

  • The Phineas and Ferb Movie (tytuł roboczy), film animowany z wieloma oryginalnymi głosami

Wśród skryptujących oryginałów zapowiadanych wcześniej dla Disneya znalazły się The Mandalorian , pierwsza na świecie scenariuszowa seria Star Wars ; ekskluzywny nowy sezon Star Wars: The Clone Wars ; High School Musical: The Musical: The Series ; bez tytułu seria Cassiana Andora z Diego Luną i Alanem Tudykiem; seria Marvel Studios Loki z Tomem Hiddlestonem; Monsters at Work , Diary of a Female President ; i filmy aktorskie Lady and the Tramp , Noelle , Togo , Timmy Failure i Stargirl. Serie nonfiction zapowiadane na początku tego tygodnia to Be Our Chef , Cinema Relics: Iconic Art of the Movies (tytuł roboczy), Earthkeepers (tytuł roboczy), Encore! , serial dokumentalny Walt Disney Imagineering, Marvel’s 616 , Marvel’s Hero Project , (Re) Connect , Rogue Trip i Shop Class (tytuł roboczy).

Dodatkowo, Disney + ogłosił, że wszystkie 30 sezonów The Simpsons będą dostępne w serwisie pierwszego dnia. W pierwszym roku usługi widzowie będą mieli również dostęp do przyjaznych rodzinom tytułów Fox, takich jak The Sound of Music , The Princess Bride i Malcolm in the Middle, w ramach imponującej kolekcji ponad 7500 odcinków telewizyjnych i 500 filmów, w tym hitów przebojowych z 2019 i później.

„Jesteśmy niezwykle podekscytowani naszym rosnącym portfelem ofert bezpośrednich dla konsumentów. Jak pokazaliśmy dzisiaj, dzięki Disney + dostarczymy publiczności na całym świecie niezwykłą rozrywkę w innowacyjny sposób – powiedział Mayer. „Będziemy nadal zwiększać zadowolenie użytkowników dzięki ciągłemu programowaniu wysokiej jakości programowania, dzięki czemu usługa będzie jeszcze bardziej atrakcyjna dla konsumentów”.

Dzisiaj Disney zaprezentował bogate w funkcje funkcje, które ułatwiają abonentom nawigację, odkrywanie i oglądanie ulubionych programów dzięki dedykowanym, wciągającym markowym kafelkom i dedykowanym stronom dla Disneya, Pixara, Marvela, Star Wars i National Geographic. Subskrybenci będą mieli możliwość tworzenia niestandardowych profili, z których każdy otrzyma spersonalizowane doświadczenia dostosowane do ich unikalnych gustów w oparciu o wcześniejsze zachowania i preferowane treści.

Usługa Disney + będzie dostępna na szerokiej gamie urządzeń mobilnych i podłączonych, w tym na konsolach do gier, odtwarzaczach multimediów strumieniowych i telewizorach inteligentnych, i będzie dostosowywać się do najlepszego możliwego doświadczenia w zakresie odtwarzania w wysokiej rozdzielczości w oparciu o dostępną przepustowość abonenta, przy wsparciu dla do odtwarzania wideo HDR 4K. Niespotykana ilość treści będzie również dostępna dla fanów do przeglądania w trybie offline.

Po debiucie w Stanach Zjednoczonych Disney + będzie się szybko rozwijał na całym świecie, planując być w prawie wszystkich głównych regionach świata w ciągu najbliższych dwóch lat.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *