Prasa - Ksiązka

„Wyborcza na Wielkanoc” – specjalne wydanie „Magazynu Świątecznego”

Czego ludzie szukają dziś w wierze, co stanie się z naszym danymi w sieci po śmierci oraz dlaczego Brytyjczycy coraz bardziej boją się brexitu – te oraz inne tematy poruszy redakcja „Gazety Wyborczej” w wyjątkowym wydaniu „Magazynu Świątecznego”. „Wyborcza na Wielkanoc” ukaże się w sobotę, 20 kwietnia br. wraz z weekendowym wydaniem „Gazety Wyborczej”.

 

W specjalnym numerze przeczytać będzie można niezwykłe rozmowy, m.in. Grzegorza Wysockiego z Ignacym Dudkiewiczem i Marią Rościszewską o tym, czy można zmienić od środka polski Kościół, jak we współczesnym świecie powinniśmy odczytywać Ewangelię i czego najbardziej potrzebują obecnie chrześcijanie, a także Anny Bikont z Maciejem Zarembą Bielawskim – autorem autobiografii „Dom z dwiema wieżami” o tym, czym dla niego jest polskość.

Ponadto w wydaniu czytelnicy znajdą tekst Sylwii Czubkowskiej na temat internetowego życia po życiu, w którym profile społecznościowe zmarłych osób nadal funkcjonują, a w sieci pozostają dane mogące zainteresować przestępców. Sebastian Duda w swoim felietonie zastanawia się z kolei, czym dla Francuzów była katedra Notre Dame, a Stanisław Skarżyński przygląda się nastrojom w Wielkiej Brytanii, opisując czego najbardziej obawiają się Brytyjczycy i które skutki brexitu byłyby dla nich najdotkliwsze.

Z „Wyborczą na Wielkanoc” ukaże się dodatek przygotowany przez redaktorki Instytutu Dobrego Życia – projektu marki „Wysokich Obcasów”, a w nim artykuły m.in. o tym, w jaki sposób mądrze o siebie dbać i ćwiczyć oddech oraz jak sprzątać z głową.

Razem ze specjalnym wydaniem „Magazynu Świątecznego”, wraz z sobotnią „Gazetą Wyborczą” ukaże się nowy numer tygodnika „Wysokie Obcasy”, w którym bohaterką okładki jest Ewa Chodakowska, jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich trenerek fitness. W rozmowie z Natalią Waloch opowiada o tym, dlaczego ważna jest kobieca solidarność oraz dlaczego zaangażowała się w pomoc osobom, które doświadczyły przemocy. W dodatku „Nasza Europa” czytelnicy przeczytają natomiast o najważniejszych bieżących sprawach dotyczących UE – tym razem o tym, jak dziś wierzy Europa.

„Gazeta Wyborcza” z magazynem „Wyborcza na Wielkanoc”, „Wysokimi Obcasami” oraz „Naszą Europą” ukaże się w sobotę, 20 kwietnia br. Cena wydania to 8,99 zł.

Numer wspiera kampania reklamowa w internecie (Google, Youtube, Facebook, Instagram), kampania radiowa (TOK FM, RMF FM, RMF Classic, Chilli Zet, Meloradio), kampania na ekranach Platform Channel na dworcach oraz na ekranach w warszawskich tramwajach, a także autopromocja w papierowym wydaniu „Gazety Wyborczej” i jej dodatków oraz w serwisach Wyborcza.pl. Działania przygotował i zaplanował zespół marketingu „Gazety Wyborczej”.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *