Nowe programy digital-first od Q Polska teraz na player.pl (wideo)
W player.pl dostępne są już najlepsze treści viralowe i digital-first z polskiego Internetu, wyselekcjonowane przez kanał telewizyjny Q Polska. W bezpłatnej ofercie serwisu pojawiło się aż 8 nowych programów, w tym: „The Q. Topowa Armia”, „The Q. Lejdis”, „The Q. Waksy”, a także seria wywiadów Włodka Markowicza.
Q Polska przedstawia najlepsze treści internetowe z regionu, prezentując programy digital-first tworzone przez najbardziej utalentowanych i najpopularniejszych twórców w Polsce. Starannie dobrane materiały wideo dla całej rodziny dostępne są na żądanie i na dowolnym ekranie.
Player.pl to numer jeden w regionie wśród serwisów OTT i doskonała platforma umożliwiająca dotarcie do młodych widzów w Polsce, którzy należą do największych fanów internetowego wideo na świecie” – powiedział Curt Marvis, dyrektor generalny i współzałożyciel QYou Media.
Ogromnie cieszymy się, że użytkownicy player.pl mogą obejrzeć programy, które tworzymy z Mediakraft. Są zabawne, świeże i przedstawiają to, co najlepsze w polskiej viralowej kulturze wideo” – dodaje Curt Marvis.
Materiały internetowe Q Polska pochodzą od najbardziej angażujących twórców internetowych. Przechodzą także uważną selekcję wyspecjalizowanych i doświadczonych moderatorów, tak aby treści były jednocześnie intrygujące, wciągające i zabawne. Ponadto jest to bezpieczne środowisko, odpowiednie dla całej rodziny. Przy natłoku obowiązków nie każdy może poświęcić czas na przeglądanie portali wideo w poszukiwaniu naprawdę jakościowego kontentu. Dzięki współpracy z Q Polska dostarczamy naszym użytkownikom pigułkę, w której znajduje się wszystko, co najlepsze w polskim Internecie” – mówi Maciej Gozdowski, dyrektor zarządzający player.pl.
QYOU Media Inc. to szybko rozwijająca się globalna firma medialna, która kuratorsko dobiera i łączy w pakiety treści premium pochodzące od wiodących twórców cyfrowych treści wideo z przeznaczeniem do dystrybucji na wielu ekranach. Opracowane i tworzone przez branżowych weteranów z Lionsgate, MTV i CinemaNow produkty QYOU skierowane do milenialsów i pokolenia Z obejmują linearne kanały telewizyjne, seriale gatunkowe, aplikacje mobilne, a także formaty dostępne na żądanie, docierające do ponad 500 mln odbiorców na całym świecie.
Player.pl to najbardziej angażujący polski serwis OTT, zawierający kanały na żywo oraz programy, filmy i seriale na żądanie. Użytkownicy player.pl mogą również korzystać z oferty player+ współtworzonej z nc+, dzięki której zyskują dostęp do ponad 40 kanałów na żywo oraz do biblioteki filmów i seriali, m.in. TVN, a także CANAL+ i HBO bez reklam i bez długoterminowych zobowiązań. Więcej informacji na stronie: player.pl