Internet & Gry - Reklama

Onet Rano ma już 100 tys. subskrypcji na YouTube

Kanał programu Onet Rano osiągnął na YouTube 100 tys. subskrybentów i zdobywa Srebrny przycisk Play.

 

 

Onet Rano, codzienny poranny program Onetu, jest emitowany od września 2016 roku od poniedziałku do piątku od 7:55 do 9:30. W ciągu ponad dwóch lat nadawania, Onet Rano stworzył na YouTube społeczność zaangażowanych użytkowników. 60 proc. tej grupy stanowią widzowie w wieku 25-44 lat. Użytkownicy do tej pory skomentowali Onet Rano na YT ponad 430 tys. razy i wystawili blisko 500 tys. lajków. Filmy Onet Rano z YouTube zostały udostępnione blisko 140 tys. razy. W ciągu ostatnich 3 miesięcy kanał Onet Rano odwiedziło 3 mln użytkowników, którzy spędzili na nim ponad 84 mln minut.

Obok kanału Onet Rano liderem wśród polskich wydawców aktywnych na YouTube jest Przegląd Sportowy z 250 tys. subskrybentów oraz Fakt24 (100 tys. subskrybentów). Wśród marek należących do Ringier Axel Springer Polska na YouTube można śledzić kanał Auto Świat (73 tys. obserwujących), serwis Plejada (66 tys. obserwujących), Komputer Świat (51 tys.) oraz Onet News (47 tys.).

YouTube przyznaje Złoty Play za zdobycie 1 miliona subskrypcji, Diamentowy – za 10 mln, a najwyższe wyróżnienie – Rubinowy Play przysługuje za 50 milionów subskrypcji.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *