Media

Viacom i BrandBuddies łączą siły w projekcie influencer marketingu FOLLOVERS

Viacom International Media Networks wspólnie z BrandBuddies uruchomił projekt FOLLOVERS. Umożliwia on dotarcie markom do młodych twórców, a influencerom pozwala na tworzenie kreatywnych treści opartych na niestandardowych wyzwaniach z wykorzystaniem marek z portfolio Viacom.

 

 

FOLLOVERS to format stworzony wspólnie przez Viacom i BrandBuddies. Adresowany jest do młodych twórców internetowych o dużym potencjale, związanych ze środowiskiem TikToka oraz Instagrama. Jego uczestnicy wspólnie podejmą się wyzwań, niestandardowych zadań oraz zaproszą swoich fanów do angażującej rozrywki. Ich realizację można będzie na bieżąco śledzić w krótkich materiałach na kanałach FOLLOVERS (Tik Tok, Instagram) oraz na platformach z portfolio Viacom.

Naszym celem jest zbudowanie ekipy, której członków łączą wspólne pasje, takie jak taniec czy komedia – mówi Kamil Sokołowski, CEO BrandBuddies.Twórcom, którzy przejdą rekrutację, stworzymy przestrzeń do rozwoju oraz damy szansę promocji także poza ich własnymi kanałami. Co ważne, kolejne misje ekipy śledzić będzie społeczność, od której współzależeć ma ich powodzenie – dodaje.

Projekt FOLLOVERS łączy w sobie siłę marek z portfolio Viacom z nowymi mediami i formatami angażującymi grupę docelową – mówi Monika Wysocka VP, Location Based Licensing, Brand Solutions & Digital, CEEI, Viacom. Dzięki temu możemy zaoferować naszym partnerom komercyjnym unikalny sposób dotarcia do młodych konsumentów, tworząc bezpieczny i pozytywny kontekst dla ich przekazów.

FOLLOVERS zapewni także management młodym twórcom oraz kompleksową obsługę kampanii reklamowych z ich udziałem. Za sprzedaż oferty odpowiedzialny jest zespół BrandBuddies oraz zespół Brand Solutions, który w strukturze Viacom odpowiada za niestandardowe kampanie reklamowe.

Nabór uczestników do projektu rozpocznie się w czerwcu i będzie wspierany kampanią promocyjną w telewizji (MTV, MTV Music, Comedy Central, Nickelodeon) oraz w internecie (social media).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *