„Co pokolenie, to Wyborcza” – rusza nowa kampania wizerunkowa marki (wideo)
1 czerwca br. rozpocznie się nowa kampania wizerunkowa „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl pod hasłem „Co pokolenie, to Wyborcza”. Kreacje reklamowe, które będą prezentowane m.in. w telewizji, kinach i internecie, przypomną, że „Gazeta Wyborcza” już od 30 lat towarzyszy różnym pokoleniom i zmianom zachodzącym w Polsce.
– Mijają lata i – choć różnimy się wiekiem, płcią czy pochodzeniem – cały czas łączą nas słowa, obrazy i emocje. Dlatego w naszej nowej kampanii wizerunkowej pokazujemy, jak różni są nasi odbiorcy, a jednocześnie jak cały czas potrafimy być z nimi i odpowiadać na ich potrzeby. To od 30 lat wyróżnik „Gazety Wyborczej” – medium wielkopokoleniowego, świadka, a czasem też inicjatora zmian nie tylko społecznych zachodzących w naszej polskiej codzienności. To zaszczyt powiedzieć, że „Co pokolenie, to Wyborcza” – mówi Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej”.
W kampanii „Co pokolenie, to Wyborcza” można zobaczyć osoby młodsze i starsze, o różnych zainteresowaniach i pasjach. Kolejne sceny łączy charakterystyczny dla „Gazety Wyborczej” czerwony prostokąt, znany z logo dziennika.
W ten sposób zespół „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl przypomina, jak różnymi sprawami zajmuje się na co dzień i jak różnorodne podejmuje tematy – więcej o tym można znaleźć na stronie kampanii Wyborcza.pl/pokolenia.
Reklamy nawiązują do jubileuszu 30-lecia, który „Gazeta Wyborcza” świętuje w tym roku – pokazują, że dziennik towarzyszy jako medium różnym pokoleniom od wielu lat.
Spoty reklamowe z hasłem „Co pokolenie, to Wyborcza” będzie można zobaczyć od 1 czerwca br. w stacjach telewizyjnych (TVN, Polsat, TVN24, kanały tematyczne), kinach sieci Helios w całej Polsce oraz w internecie (Facebook, Google, serwisy internetowe Agory). Oprócz tego kreacje będą widoczne na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS, na ekranach indoorowych oraz w prasie (magazyny i czasopisma Agory, a także „Newsweek” i „Polityka”).
Kampania będzie też obecna na łamach „Gazety Wyborczej” i w serwisie Wyborcza.pl oraz na profilach dziennika w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter).
Założenia kampanii, która potrwa do końca czerwca br., przygotowały działy marketingu i strategii online „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl. Produkcją spotów zajęło się SzutSzut Studio, a za zakup mediów odpowiadał dział marketingu dziennika wspierany przez dom mediowy Spark Foundry (dawniej Blue449).