OMEGA z wyjątkową kampanią telewizyjną (wideo)
Dziś startuje wyjątkowa i historyczna kampania telewizyjna prezentująca zegarek OMEGA Speedmaster, czyli pierwszy zegarek, który znalazł się na Księżycu. Za zakup mediów odpowiada zespół LuxHub w Havas Media Group.
Marka OMEGA stworzyła limitowany model zegarka z kolekcji Speedmaster w celu uczczenia 50. rocznicy lądowania człowieka na Księżycu. To Speedmaster Professional, zwany też „Moonwatchem”, 21 lipca 1969 roku stał się pierwszym zegarkiem w historii, który znalazł się na Księżycu. Model ten do dziś jest oficjalnym zegarkiem NASA wykorzystywanym do wszystkich misji kosmicznych z udziałem człowieka. Marka OMEGA pokazuje w ten sposób jak doskonale łączy w swoich zegarkach najnowsze rozwiązania technologiczne z historią.
https://youtu.be/rldsIzjcYuI
W związku z rocznicą, dziś startuje wyjątkowa kampania telewizyjna prezentująca zegarek OMEGA Speedmaster, która potrwa do końca miesiąca. Kampania została zaplanowana w oparciu o stacje TVN i Polsat oraz selektywnie dobrane kanały tematyczne. W spocie telewizyjnym wystąpił aktor George Clooney, który od wielu lat jest ambasadorem i fanem marki OMEGA. Za zakup kampanii telewizyjnej odpowiada zespół LuxHub, czyli wyspecjalizowana w komunikacji marek premium jednostka Havas Media Group.
Havas Media Group – Make a meaningful difference to brands, business and people.
- Agencja mediowa specjalizująca się w tworzeniu strategii komunikacji marek w oparciu o filozofię Meaningful Brands. W jej skład wchodzą niezależne domy mediowe Havas Media, Fullsix Media i Arena Media, wspierane przez wyspecjalizowane jednostki: Affiperf (programmatic trading desk), Ecselis (agencja multichannel performance realizująca cele biznesowe marek), DBI (data driven marketing), LuxHub (strategie komunikacji marek luksusowych i premium), Socialyse (butik kreatywny wykorzystujący siłę mediów społecznościowych), Havas X (dedykowane rozwiązania łączące trendy w mediach i technologii) oraz Havas Story Plantation (kompleksowe strategie kontentowe). W ramach grupy działa także Havas Sports & Entertainment – jednostka wyspecjalizowana w budowaniu zaangażowania marek w obszarze sportu i rozrywki oraz dział badań Intelligence Team. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.