NOIZZ FOOD z ponad 120 milionami wyświetleń wideo
NOIZZ FOOD znalazł się na wiodącej pozycji wśród formatów wideo w swojej kategorii. Według wyników raportu CrowdTangle, 120 mln użytkowników wyświetliło materiały wideo NOIZZ FOOD w II kwartale 2019 r.
120 mln wyświetleń wideo od kwietnia do czerwca br. to najlepszy wynik wśród formatów foodowych w Polsce. Następne pod względem oglądalności materiałów wideo są profile Pyszności (77,5 mln) oraz Haps (40 mln).
– Jesteśmy niekwestionowanym nr 1 w branży kulinarnego short wideo – mamy największy zasięg i wyselekcjonowaną grupę zaangażowanych odbiorców. Cieszymy się z tego ciągłego i intensywnego wzrostu zainteresowania naszymi treściami i widzimy bezpośrednie przełożenie tego sukcesu na zainteresowanie klientów – mówi Justyna Bajer, Head of Noizz.
Dane pokazują również czołową pozycję NOIZZ FOOD pod względem zaangażowania internautów. Interakcję z NOIZZ FOOD w tym okresie na Facebooku nawiązało 1,21 tys. osób.
Według badania mediów społecznościowych Sotrender, NOIZZ FOOD znajduje się na drugim miejscu wśród najszybciej rosnących profili w polskim Internecie, a według danych z Facebook Analytics w II kwartale 2019 r. odwiedziło go 13,5 mln użytkowników.