Internet & Gry - ReklamaMedia

Bartosz Witak z Viacom i Rafał Agnieszczak dołączają do Rady Nadzorczej Abstra

Z początkiem lipca br. w skład Rady Nadzorczej Abstra wszedł Bartosz Witak, który w ostatnich latach zarządzał Viacom International Media Networks w regionie Europy Środkowej i Izraela. Kilka miesięcy temu do Rady Nadzorczej dołączył także Rafał Agnieszczak, jeden z najbardziej znanych przedsiębiorców internetowych w Polsce. W efekcie Rada Nadzorcza Abstra liczy obecnie trzech członków. Należą do niej Maciej Wandzel, Bartosz Witak i Rafał Agnieszczak.

 

 

Bartosz Witak w latach 2011-2018 pełnił obowiązki Starszego Wiceprezesa i Dyrektora Zarządzającego Viacom International Media Networks i był odpowiedzialny za wszystkie aktywności biznesowe tego koncernu w 16 krajach regionu Europy Środkowej i Izraela. Z Viacom Bartosz był związany przez ostatnich 15 lat, do którego dołączył w roku pod koniec 2003 jako dyrektor ds. finansowych
i operacyjnych.

Rafał Agnieszczak to jeden z najsłynniejszych przedsiębiorców internetowych w Polsce, prowadzący kilka podmiotów w branży logistycznej, reklamowej, rozrywkowej i finansowej.

Celami nadrzędnymi Abstra są permanentny rozwój i chęć maksymalnego poszerzania naszych kompetencji. Świetnie czujemy się na YouTube i przymierzamy się do zwiększenia naszej obecności na innych platformach. Do osiągnięcia tego celu przyda nam się doświadczenie  osób z nieco odmiennym know-how od nas. Bartosz Witak kierował 16 oddziałami jednego z największych koncernów telewizyjnych na świecie, a Rafał Agnieszczak już od kilkunastu lat święci biznesowe triumfy w polskim Internecie. Suma ich doświadczeń umożliwi nam zyskanie odmiennej perspektywy, która będzie kluczowa dla rozwoju naszego biznesu – powiedział Maciej Szwarc, Prezes Abstra.

Abstra to największy niezależny producent treści wideo na polskim YouTube. Posiada obszerne portfolio kanałów na YouTube i profili społecznościowych. Do portfolio firmy należą m.in. takie kanały, jak „Abstrachuje.tv”, „Beksy”, „Dla Pieniędzy” i „NP: Nowe Pokolenie”. Każdego miesiąca produkcje Abstra zyskują po 50 mln wyświetleń, a łączna ich liczba przekroczyła już 2 miliardy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *