MOICO uruchamia swojego ChatBota i promuje go grą miejską
Zabawny, inteligentny i zawsze chętny do pomocy – tak wrocławski dostawca Internetu MOICO zapowiada swojego MOICObota. Ma on przede wszystkim usprawnić obsługę klientów, pomóc im w szybkim wyszukiwaniu potrzebnych informacji, wspomóc procesy zakupowe i informować o planowanych pracach modernizacyjnych. Nietypowym sposobem na promocję narzędzia ma być gra miejska, dzięki której uczestnicy wspólnie z wirtualnym asystentem odbędą spacer po alternatywnych miejscach Wrocławia.
MOICO zdecydowało się wdrożyć narzędzie, aby pomóc klientom sprawnie przejść przez proces zakupowy, dobrać odpowiednią ofertę, czy sprawić dostępność usługi w podanej lokalizacji.
– ChatBot działa w oparciu o platformę Facebook Messenger i wykorzystuje możliwości sztucznej inteligencji do nawiązywania i rozwijania relacji z użytkownikami. Naszym założeniem było, aby użytkownik, który korzysta z bota otrzymał pakiet najważniejszych informacji, m.in. o swoim koncie, aktualnej ofercie, planowanych pracach serwisowych i promocjach. Nie chcemy jednak, aby to były jedyne jego funkcjonalności, dlatego stale go doskonalimy i rozwijamy, by rozumiał jak najwięcej – mówi Paweł Dobosz, prezes Internet Union.
Funkcjonalności MOICObota
Narzędzie posiada także innowacyjne rozwiązanie polegające na połączeniu kont użytkownika Messengera z kontem klienta MOICO. Dzięki temu po zalogowaniu, użytkownik otrzymuje możliwość sprawdzania salda konta, a także pobrania pliku z ostatnią fakturą. Dodatkowym ułatwieniem jest rozpoznawanie lokalizacji łącza, dzięki czemu klient chcąc zgłosić usterkę, nie musi wskazywać dokładnego miejsca, ponieważ zostanie ona rozpoznane przez bota. ChatBot będzie również wysyłał powiadomienia o planowanych pracach modernizacyjnych wszystkim użytkownikom, którzy będą wyrażą na to zgodę.
Zagraj z MOICObotem
Wraz z wdrożeniem ChatBota MOICO, dostawca Internetu przygotował dedykowaną grę miejską – „Miejska Dżungla”. Dołączenie do rozgrywki to okazja do zapoznania użytkowników z MOICObotem i szansa na odwiedzenie ciekawych i nietypowych miejsc we Wrocławiu. Zadaniem uczestników będzie odkrywanie ukrytych wskazówek, odgadywanie tajemniczych haseł i udanie się do wskazanych lokalizacji, a w końcowym etapie – wykonanie zadania finałowego.
– Uczestnicy gry będą mieć dwa tygodnie, by wspólnie z naszym botem odwiedzić alternatywne miejsca we Wrocławiu. Lokalizacje, które ujęliśmy są naprawdę zróżnicowane i jesteśmy pewni, że każdy znajdzie coś dla siebie! Nie chcemy zdradzać za dużo szczegółów, ale całość utrzymana jest w klimacie dżungli, pełnej niespodziewanych zwrotów akcji i wymagającej od uczestników sprytu i kreatywności – przekonują pomysłodawcy akcji.
Za organizację oraz przebieg gry miejskiej, a także wszystkie działania komunikacyjne związane z uruchomieniem wirtualnego asystenta MOICO odpowiedzialna jest agencja Wills Integrated. Sam ChatBot został stworzony przez wrocławską firmę Koda Bots.
Informacje na temat gry dostępne są www.moico.pl oraz na https://www.facebook.com/EnjoyMoico/. Start „Miejskiej dżungli” zaplanowany jest na 22 lipca. Na śmiałków, którzy przejdą wszystkie etapy czekają atrakcyjne nagrody m.in. iPhone X, kamerka Gopro i smartwatch Garmin.