“Ostre cięcie” z nowym sezonem na wiosnę 2020 r. w TTV
Program, który zmienia oblicza polskich salonów fryzjerskich powraca na antenę TTV wiosną 2020 roku! W najnowszej serii Andrzej Wierzbicki i Tomasz Shmidt podejmą kolejne wyzwania – ustalą przyczyny kłopotów i podpowiedzą jak wprowadzić skuteczne zmiany w dotychczasowym funkcjonowaniu odwiedzanych salonów fryzjerskich.
W programie pojawią się ogromne emocje, nie obędzie się bez kłótni, łez, radości i uścisków! Dwóch prowadzących, dla których fryzjerstwo jest prawdziwą pasją po raz 10. zawalczą o najwyższy standard usług fryzjerskich w Polsce.
Andrzej Wierzbicki to fryzjer, stylista oraz instruktor. Jest autorem wielu stylizacji do sesji zdjęciowych, teledysków, programów telewizyjnych, koncertów czy pokazów mody. Wśród jego Klientów są zarówno polskie jak i międzynarodowe gwiazdy! Razem z Tomaszem Shmidtem stanowią nieprzeciętny duet, pełen temperamentu, pasji oraz wiedzy, którą chętnie dzielą się z bohaterami programu.
Ostre cięcie to program, który na antenie TTV cieszy się ogromną popularnością. Jego wyniki z sezonu na sezon stają się coraz lepsze, a program zdobywa nowych widzów. Tegoroczna, wiosenna seria programu osiągnęła SHR% na poziomie niemal 8% w grupie kobiecej oraz 6,9% w grupie komercyjnej!
Stacja TTV również z roku na rok osiąga coraz lepsze wyniki! Wiosenny udział w grupie komercyjnej wzrósł względem tego samego okresu w poprzednim roku aż o 15%! Tendencja wzrostowa stacji oraz świetne wyniki poprzednich sezonów programu Ostre cięcie, gwarantują klientom szeroki zasięg kampanii.
Format umożliwia także kontekstowe lokowanie produktu, np. samochodu, kosmetyków fryzjerskich, czy wyposażenia salonu. Dopasowany do reklamy najbliższy kontekst w programie podwaja jej zapamiętywalność.
Produkcja 10. sezonu programu rozpocznie się już w sierpniu tego roku.
Dane: NAM, 03 – 04.2019; SHR%, A16-49, W16-49, odcinki premierowe; 03 – 05.2019 vs. 03 – 05. 2018; SHR%, A16-49
Źródło: www.egta.com/egta_bites/egta_bites_227_07092018/index.html