Rusza nowa polska stacja Junior Music
1 września oficjalnie startuje nowa polska stacja telewizyjna z rodziny kanałów Top Kids, która zaprezentuje się najmłodszym widzom pod hasłem Junior Music. Jest to kanał, który emituje na swojej antenie wesołe piosenki adresowane do najmłodszych widzów.
Na antenie królować będą dziecięce przeboje takie jak „Mucha w mucholocie”, „Bańkę łap” oraz „Idziemy do zoo”. Nie zabraknie też piosenek znanych z zagranicznych filmów animowanych, co stanowić będzie świetną lekcję języków obcych dla najmłodszych. Za dnia najmłodsi mogą śpiewać i tańczyć w rym wesołych melodii, a wieczorem wyciszyć się do snu przy najpopularniejszych kołysankach.
Kanał jest już dostępny w jakości HD w sieciach kablowych UPC Polska, Inea, Telkab Tczew, Sat-Mont-Service, Elsat oraz w Telewizji Światłowodowej Evio. Co ważne od 2 września w UPC Polska dostępne będzie wielomiesięczne okno otwarte dla abonentów pakietu Select. Zasięg techniczny Junior Music jest stale poszerzany, a nowa stacja wkrótce testowo pojawi się także na kilku multipleksach naziemnej telewizji cyfrowej, których operatorami są firmy z grupy MWE Networks.
Jednocześnie od września rusza sprzedaż czasu reklamowego. Brokerem zostało Biuro Reklamy TVP, które reprezentuje w tym zakresie wszystkie kanały MWE Networks w Polsce. Stacja została także objęta monitoringiem oglądalności Nielsen Audience Measurement.
Nadawcą nowej stacji dziecięcej jest MWE Teleport – spółka z grupy kapitałowej MWE Networks, do której należą też m.in. ogólnopolskie kanały telewizyjne Power TV, Nuta.TV, Top Kids, Adventure HD, TVR, TO!TV, Ultra TV 4K, a także lokalne multipleksy naziemnej telewizji cyfrowej w Szczecinie i Wrocławiu-Świdnicy.