Liczba subskrybentów CDA Premium przekroczyła 200 tysięcy
Po raz pierwszy w historii serwisu liczba subskrypcji płatnego kanału sVOD CDA Premium przekroczyła 200 tys. Według Spółki wpływ na rekordową sprzedaż ma zarówno oferta CDA Premium, jak i coraz lepsza dostępność samej aplikacji oraz powiększająca się liczba partnerskich punktów sprzedaży.
Na koniec sierpnia br. łączna liczba płatnych subskrypcji kanału CDA Premium wyniosła 207 tys. Jest to jak dotąd rekordowy wynik w historii usługi, która wystartowała na początku 2016 roku i cały czas konsekwentnie rośnie.
Obecnie w usłudze CDA Premium jest blisko 6500 filmów, a aplikacja CDA – zarówno na urządzenia mobilne, jak i dedykowana konkretnym modelom telewizorów – dostępna jest na coraz większej liczbie urządzeń. Od połowy roku dynamicznie zwiększa się liczba partnerskich punktów sprzedaży w których można kupić miesięczny i/lub trzymiesięczny dostęp do usługi Premium.
Wpływ na to ma między innymi coraz dynamiczniej rozwijana współpraca z siecią Euronet Polska. Dzięki niej kody dostępu – tzw. blistry – można kupić już w kilku tysiącach punktów. Są to między innymi sklepy stacjonarne sieci Lagardere Inmedio, Media Expert, Komputronik, Neonet, saloniki Świat Prasy i Media Press, Kolporter oraz sieci stacji paliw Circle K, Lotos czy Amic. Sieć Euronet Polska realizuje kolejne wdrożenia u swoich partnerów, wkrótce dostęp do CDA Premium będzie można nabyć także online poprzez m.in. PKO BP i muve.pl.