Ruszyła kampania promocyjna serialu Ultraviolet 2.0 (wideo)
W połowie września rozpoczęły się działania promocyjne wspierające premierę drugiego sezonu serialu Ultraviolet. To serial kryminalny, w którym tajemnice i niewyjaśnione przez policję sprawy rozwiązuje tytułowa grupa Ultraviolet, działająca w sieci i wykorzystująca do tego siłę nowych technologii. AXN wykorzystuje w kampanii reklamy outdoorowe. Komunikacja skupia się także na działaniach w telewizji, internecie, social mediach oraz niestandardowej współpracy z Pawłem Swanskim – malarzem, grafikiem, projektantem i ilustratorem, który wykonał projekt muralu inspirowanego serialem.
Kampania outdoorowa to przede wszystkim reklamy typu city light, w tym niestandardowy druk soczewkowy, zlokalizowane w 7 miastach: Warszawie, Krakowie, Trójmieście, GOP, Wrocławiu, Poznaniu i Łodzi. Ta część działań promocyjnych będzie trwała przez 4 tygodnie począwszy od 15 września.
Działania w internecie będą prowadzone od 16 września do 15 października i obejmą formaty displayowe, formaty wideo i reklamy na urządzeniach mobilnych. Serial Ultraviolet 2.0 będzie promowany m.in. na takich portalach wysokozasięgowych jak onet.pl, wp.pl, gazeta.pl, a także portalu tematycznym Filmweb. Poza tym stacja zdecydowała się na natywną współpracę z portalem gazeta.pl oraz współpracę z jednym z najbardziej popularnych twórców podcastów, Michałem Larkiem, autorem podcastu Zabójcze opowieści. Działania w social mediach zostaną wsparte kooperacją z wybranymi influencerami. Kampanię online uzupełnią działania w wyszukiwarkach.
Kampania telewizyjna obejmuje 30-sekundowe spoty, wizerunkowy – promujący jesienną ramówkę AXN i produktowy – promujący serial Ultraviolet 2.0. Są one emitowane na kanałach z grupy Polsat.
Stacja zdecydowała się również na nawiązanie niestandardowej współpracy z Pawłem Swanskim, znanym malarzem, grafikiem i ilustratorem. Swanski stworzył inspirowany serialem projekt muralu, który będzie również przez niego wykonany. Mural powstanie w Warszawie na początku października.
Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Carat Polska. Za koncept kreatywny materiałów off-air do kampanii odpowiedzialna jest agencja Change Serviceplan.
Partnerami strategicznymi serialu są Citroen, Unilever i Allegro. Citroen zaprezentuje model C3 Aircross, Unilever wesprze promocję zapachu AXE Ice Chill, a usługi Allegro doskonale wpiszą się w świat bohaterów serialu, którzy w internecie nie tylko poszukują rozwiązań zagadek kryminalnych, ale również robią zakupy.
Premiera serialu Ultraviolet odbędzie się 2 października o godz. 22:00 w AXN