Październikowe „Logo” z dodatkiem TVN Turbo o motoryzacji i kodem dostępu do Player.pl
W wyjątkowym dodatku motoryzacyjnym dziennikarze „Logo” i TVN Turbo przeprowadzają ślepy test samochodowych wnętrz, wybierają się w podróż autami elektrycznymi, podpowiadają jak zacząć przygodę z klasycznymi samochodami i zaglądają do warsztatu Adama Klimka, który w programie „Samochód marzeń: kup i zrób” na antenie TVN Turbo składa z widzami ich niezrealizowane projekty. W motoryzacyjnym dodatku czytelnicy znajdą również kompendium „Zrób to sam” dla samozwańczych mechaników przygotowane przez Grzegorza Dudę z programu „Klimek kontra Duda”.
Na okładce październikowego wydania „Logo” znalazł się aktor Bartłomiej Topa, który w wywiadzie opowiedział o swoich pierwszych biznesach, odreagowywaniu trudnych ról, a także o tym, co go denerwuje w młodym pokoleniu aktorów. Tematem numeru są kłamstwa i udawanie – redakcja pisze o kreowaniu rzeczywistości w mediach społecznościowych i przeprowadza ślepy test popularnych produktów spożywczych oraz ich zamienników. Z najnowszego numeru „Logo” czytelnicy dowiedzą się również, jak budować sieć zawodowych kontaktów czy jak prowadzić osobisty budżet. O sposobach na szybkie randki opowiada ogólnopolski koordynator portalu organizującego spotkania typu speed dating.
Ponadto czytelnicy pisma znajdą w nowym numerze kod dostępu do platformy Player.pl pozwalający na korzystanie z niej przez 30 dni bez żadnych opłat, a do części nakładu dołączone zostaną dwa żele pod prysznic marki Joanna. Najnowsze „Logo” będzie dostępne w sprzedaży od poniedziałku, 30 września br. w cenie 9,99 zł (wersja z żelami pod prysznic w prezencie w cenie 9,98 zł).
Październikowy numer miesięcznika wspiera promocja w prasie („Gazeta Wyborcza”, „Co Jest Grane 24”), w radiu (radiostacje Agory), w telewizji (Motowizja), w internecie (Gazeta.pl, WP.pl, YouTube, Facebook, Instagram) oraz w kinach sieci Helios. Działania reklamowe przygotował zespół marketingu czasopism Agory.