Ponad 2,4 mln widzów przedwyborczej debaty w TVP
Ponad 2,4 mln widzów w momencie najwyższej oglądalności według (*MOR) obejrzało na obu antenach w TVP1 i TVP INFO przedwyborczą debatę parlamentarną. We wtorek, 1 października TVP INFO było liderem wśród kanałów informacyjnych.
Debatę przed wyborami do Sejmu i Senatu, w której wzięli udział przedstawiciele wszystkich pięciu ogólnopolskich komitetów wyborczych, emitowaną we wtorkowy wieczór w TVP1,TVP INFO oglądało średnio na obu antenach wg (MOR) 2,2 mln widzów.
Debatę podzielono na sześć części. Składały się one z tych samych pytań skierowanych wszystkich uczestników. Każdy z nich miał po 60 sekund na wypowiedź. Każdemu przysługiwała też 30-sekundowa riposta.
Oprócz pytań, kandydaci mieli też możliwość swobodnej wypowiedzi.
Debatę poprowadził Michał Adamczyk.
*Model Oglądalności Rzeczywistej