“Idź na wybory. Przejdź do historii” – Comedy Central Polska zachęca do wyborów (widwo)
Comedy Central Polska rozpoczyna przedwyborczą kampanię profrekwencyjną. W serii spotów z udziałem Laury Breszki, Michała Meyera, Mateusza Króla i Sebastiana Stankiewicza, stacja zachęca do głosowania obalając najczęstsze wymówki.
„Mój głos nic nie zmieni”, „nie mieszkam w swoim okręgu wyborczym”, „nie interesuję się polityką” – to jedne z najczęstszych argumentów stosowanych przez osoby, które nie głosują. Comedy Central Polska postanowiło przekonać swoich widzów, że w tak ważnej kwestii, nie działają żadne wymówki i zachęcić do udziału w zbliżających się wyborach parlamentarnych. W ramach akcji pod hasłem „Idź na wybory. Przejdź do historii” stacja przygotowała serię spotów z udziałem Laury Breszki, Michała Meyera, Mateusza Króla i Sebastiana Stankiewicza, którzy wcielają się w role wybitnych Polaków.
„W nauce wszystko z siebie wynika. W demokracji tak samo, twój głos nie znika.” – przekonuje Laura Breszka w roli Marii Skłodowskiej-Curie i porównuje demokrację do tablicy Mendelejewa. Z kolei Mateusz Król, jako marszałek Józef Piłsudski apeluje: „Znajdźcie w sobie choć trochę odwagi, by nie olewać sprawy państwowej wagi!”.
Kampania jest neutralna politycznie, a jej celem jest zachęcenie Polaków do głosowania w wyborach i pokazania zalet demokracji. Spoty emitowane są na kanałach Comedy Central Polska i Comedy Central Family oraz w mediach społecznościowych.