Klub Shoppingowy Ofeminin z szeroką ofertą zakupową dla użytkowników
Ofeminin rozbudowuje Klub Shoppingowy – narzędzie społecznościowe i miejsce zakupu produktów w ramach specjalnie wyselekcjonowanej oferty sklepów internetowych. Poza ofertą regularną dostępną dla wszystkich internautów Klub udostępnia ekskluzywne oferty specjalne dla użytkowników subskrybujących newsletter.
Społeczność serwisu Ofeminin od wielu lat aktywnie korzysta z platformy do testowania i rekomendowania produktów – Klubu Ekspertek – https://www.ofeminin.pl/klub-ekspertek. Dzięki rozwojowi Klubu Shoppingowego, dostępnego pod adresem: https://klubshoppingowy.ofeminin.pl/, użytkownicy mogą dodatkowo dokonywać zakupów w kategoriach: moda, uroda i design.
„Jako wydawca zdajemy sobie sprawę jak ważne jest w dzisiejszych czasach lokowanie swoich produktów w otoczeniu atrakcyjnym dla użytkowników. Dzięki Klubowi Shoppingowemu jesteśmy w stanie zagwarantować naszym partnerom nie tylko przestrzeń w nowym miejscu zakupowym, ale także wspierać ich szerokimi działaniami content commerce i wizerunkowymi, umożliwiając dotarcie do klienta na każdym etapie ścieżki zakupowej” – mówi Martyna Majchrzak, Group Digital Publishing Manager.
Dzięki rozwojowi Klubu Shoppingowego Ofeminin nie tylko umożliwia swoim użytkownikom zakup szerokiej gamy produktów, ale również udostępnia swoim partnerom biznesowym platformę prezentującą ich produkty w otoczeniu atrakcyjnym dla ich klientów. Oferta Klubu zawiera specjalnie wyselekcjonowane produkty takich sklepów, jak m.in. Mohito, Calvin Klein Underwear, Douglas, Perfumeria.pl, Bosch, design-life.pl, notino.pl, estyl.pl, La Roche Posay, Liu Jo, Levis i będzie sukcesywnie poszerzana o sklepy oferujące produkty w kategoriach tematycznych wyznaczających trendy na rynku.
Poza regularną ofertą dla wszystkich internautów Klub udostępnia wyjątkowe okazje specjalne dostępne wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników. Są to nowości rynkowe, przedpremiery, limitowane kolekcje i produkty w atrakcyjnych cenach. Pierwsza oferta specjalna została przygotowana we współpracy z marką PLNY LALA. W ramach tej kooperacji użytkownicy mają szansę zakupu koszulek PLNY LALA No 1 z nowej kolekcji „AVOCADO” w cenie 139 zł. Oferta nie jest dostępna w żadnym innym sklepie. Aby skorzystać z okazji specjalnych, limitowanych kolekcji czy zakupu produktów w atrakcyjnych cenach należy dołączyć do Klubu zapisując się do newslettera dostępnego na stronie. W ten sposób użytkownicy będą otrzymywać najświeższe informacje na temat nowości dostępnych w Klubie.
Klub Shoppingowy Ofeminin został uruchomiony w oparciu o funkcjonalność marketplace’u dostępną na platformie Moneteasy. Jest ona kompleksowym rozwiązaniem dla e-commerce, łączącym szereg narzędzi umożliwiających dotarcie do użytkownika na każdym etapie ścieżki zakupowej.
Ofeminin to serwis skierowany do młodych kobiet należący do Ringier Axel Springer Polska. Na portalu można znaleźć m.in. artykuły na temat mody, urody oraz kultury. Działalność portalu w mediach społecznościowych jest skierowana na budowanie zaangażowania wokół społeczności Ofeminin. W maju 2019 r. serwis zadebiutował w odświeżonej szacie graficznej z kampanią „W naszej bajce dziewczyny trzymają się razem”. Według danych Gemius/PBI w sierpniu br. portal miał 9,25 mln PV i 2.96 mln RU.