Listopadowe „Logo” z kartą na siłownię w sprzedaży od 25 października br.
Co nam dają drobne przyjemności? Gdzie najlepiej ubrać się za 200 zł? Jak zostać dobrym kierowcą w weekend? A dodatkowo inspirująca rozmowa z Remigiuszem Mrozem, opis podróży, w których droga jest ważniejsza od celu i pomysł na jesienny reset z Netflixem. Wszystko to można znaleźć w listopadowym „Logo” dostępnym także z prezentem – karnetem na siłownię do sieci McFIT Polska. Numer w sprzedaży od 25 października br.
Kiedy życie rzuca ci kłody pod nogi, zacznij budować z nich schody. Zajdziesz wysoko – czytamy w wywiadzie z Remigiuszem Mrozem, bohaterem okładki magazynu. Autor najpopularniejszych w Polsce kryminałów tylko „Logo” mówi o poświęceniu kariery akademickiej dla pisania książek, podejściu do tworzenia czy krytyce ze strony innych pisarzy.
Ponad to redakcja opisuje m.in seks i inne nieprzyjemności w toksycznym związku, rutynę w pracy i sposoby na jej przezwyciężenie; przedstawia test pizzy z sieciówek, rady na męskie problemy z wyborem ubrań czy liczby i fakty o nowym BMW.
W listopadzie czas przestać obarczać się winą – jedz tłusto, oglądaj gangsterskie seriale na Netfliksie i zabierz na siłownię nowy album Pitbulla. Warto wiedzieć, że to wstyd sprawia, że zakazane głupoty smakują tak dobrze – radzą redaktorzy „Logo”.
Do części nakładu listopadowego numeru dołączony jest karnet do sieci McFIT Polska. Voucher należy okazać na recepcji siłowni, gdzie zostanie wymieniony na kartę członkowską klubu McFIT. Karta uprawnia do 30 dni darmowego dostępu do siłowni (naliczane od aktywacji karty).
Najnowsze „Logo” będzie dostępne w sprzedaży od jutra, 25 października br. w cenie 9,99 zł (wersja z karnetem na siłownię w prezencie w cenie 9,98 zł).
Listopadowe wydanie miesięcznika wspiera promocja w prasie („Avanti”, „Co Jest Grane 24″), w radiu (radiostacje Agory), w telewizji (Motowizja), w internecie (Gazeta.pl, YouTube, Facebook, Instagram) oraz w kinach sieci Helios. Działania reklamowe przygotował zespół marketingu czasopism Agory.