Internet & Gry - Reklama

„Tato” – Onet pokaże nowy cykl reportaży o ojcostwie (wideo)

Program „Tato” to nowa propozycja w jesiennej ofercie programowej Onetu. Serię krótkich reportaży pokazujących piękno ojcowskich relacji z dziećmi – widzianych ich oczami – będzie można oglądać w Onecie w każdy czwartek od 31 października o godz. 14.00.

 

 

 

 

Ojców przedstawionych w programie „Tato” łączy zaangażowanie w wychowanie swoich dzieci, są obecni w rozwijaniu ich pasji i spełnianiu marzeń. Wspólnym doświadczeniom towarzyszą bardzo potrzebne emocje, które z całą pewnością będą miały wpływ na ich dorosłe życie. Ojcowie są coraz bardziej świadomi, że pewnego dnia ich dziecko podąży za ich przykładem, a rady zweryfikuje codzienność.

– „Tato” jest kolejną premierą z obszaru video branded content w naszej jesiennej ramówce. W nowej produkcji dotykamy tematu budowania relacji z dzieckiem oraz ważnej roli ojca w życiu dziecka. W programie pokazujemy ojców mądrze obecnych, z nietuzinkowymi pasjami, zaangażowanych nie tyle w codzienność swoich dzieci, co w rozwijanie ich osobowości i wyjątkowości oraz poczucia posiadania wpływu na rzeczywistość” – mówi Sabina Lipska, dyrektor video w Ringier Axel Springer Polska.

Program „Tato” powstaje we współpracy Onetu z firmą Nationale-Nederlanden i jest kontynuacją projektu, w ramach którego powstał m.in. serwis o roli ojca w życiu dziecka „Jesteś największym kibicem swojego dziecka” – https://najwiekszykibic.onet.pl/.

Z przeprowadzonych przez Nationale-Nederlanden badań wynika, że współcześni ojcowie coraz aktywniej i chętniej uczestniczą w życiu swoich dzieci. Takie postawy należy wspierać. Jesteśmy pewni, że zarówno serwis Największy Kibic, jak i reportaże o ojcostwie przyczynią się do wzrostu świadomości jak ważna jest rola ojca w rodzinie i pomogą mężczyznom budować ich relacje z dziećmi mówi Marta Maszewska-Danielewicz, dyrektor ds. komunikacji marketingowej i marki  z Nationale-Nederlanden.

 

 

Program „Tato” składa się z 4 odcinków, w których pokazano cztery historie ojców i ich dzieci.

Premierowe emisje będzie można oglądać w każdy czwartek (od 31 października) o godz. 14. na Onet.pl, VoD.pl oraz na Facebooku i YouTube. 

Za producję cyklu „Tato” odpowiada Dział Video Ringier Axel Springer Polska. Reżyserem serii jest Filip Tułak.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *