HBO Max rusza w maju 2020 roku
WarnerMedia zaprezentowało dziś nowe ważne informacje na temat swojej strategii HBO Max skierowanej bezpośrednio do konsumenta na kultowej działce firmy Warner Bros., ujawniając kompleksową ofertę opcji programowych dla każdego odbiorcy, funkcji i funkcji produktu, i jego plany wprowadzenia na rynek.
„Dzięki zebraniu się całej firmy będziemy mieć jedną z najsolidniejszych kolekcji treści przesyłanych strumieniowo w jakości premium, która spodoba się wszystkim grupom demograficznym w gospodarstwie domowym i będzie w stanie osiągnąć niesamowitą skalę i dotrzeć od razu”, powiedział Robert Greenblatt , prezes WarnerMedia Entertainment i Direct-to-Consumer. „Nie moglibyśmy tego osiągnąć bez bezprecedensowego i entuzjastycznego wsparcia AT&T. Kiedy żyjesz w świecie ze „smokami” – bardzo dobrze jest mieć własnego w grze! ”
Uruchomiony w maju 2020 roku, WarnerMedia udostępni HBO Max klientom w USA za 14,99 USD miesięcznie. Firma celuje do 50 milionów abonentów krajowych i 75 – 90 milionów abonentów premium do końca roku 2025 w Stanach Zjednoczonych, Ameryce Łacińskiej i Europie. Po uruchomieniu AT&T natychmiast zaoferuje HBO Max około 10 milionom abonentów HBO na platformach dystrybucyjnych AT&T, bez dodatkowych opłat. Użytkownicy rozliczani bezpośrednio przez HBO, którzy subskrybują bezpośrednio przez HBONow.com, będą mieli również dostęp do produktu HBO Max firmy Warner Media. Klienci AT&T korzystający z wysokiej jakości usług wideo, mobilnych i szerokopasmowych będą mogli oferować pakiety z HBO Max bez dodatkowych opłat. Prowadzimy aktywne rozmowy z naszymi dystrybutorami i oczekujemy, że ich klienci będą mogli bezproblemowo uzyskać dostęp do tego wspaniałego produktu.
„Ustawiliśmy HBO Max w sposób, który ma sens dla naszej firmy, naszych partnerów dystrybucyjnych i naszych klientów” – powiedział Tony Goncalves, CEO Otter Media. „Tworzymy ogólnounijny„ model członkostwa ”, który wykorzystuje 170 milionów relacji bezpośrednich i konsumenckich AT&T, 5500 sklepów detalicznych i 3,2 miliarda rocznych punktów kontaktu z klientami, aby osiągnąć skalę i zasięg w momencie premiery”.
HBO Max wprowadzi na rynek 10 000 godzin wyselekcjonowanych treści premium, w tym całą usługę HBO, w pakiecie z nowymi HBO Max Originals, które poszerzą ofertę skierowaną do młodych dorosłych, dzieci i rodzin. HBO Max będzie czerpał z głębokiej biblioteki ulubionych fanów WarnerMedia w swoim 100-letnim zbiorze treści, w tym zawartości biblioteki z Warner Bros., New Line, DC, CNN, TNT, TBS, truTV, Turner Classic Movies, Cartoon Network, Adult Swim, Crunchyroll, Rooster Teeth, Looney Tunes i więcej. HBO Max będzie również oferować szeroki wybór tytułów i filmów nabytych przez strony trzecie, które będą rywalizować z każdą inną ofertą streamingu na rynku.
Tytuły:
- W Fungies !, od Stephena Neary i Cartoon Network Studios, to prehistoryczna komedia, która bada Fungietown przez kapryśny questów z Sethem, młody student Fungietown elementarnych.
- Tig N ‘Seek z Myke Chilian i Cartoon Network Studios to około 8-letni Tiggy i jego budujący gadżety kot Gweeseek, którzy szukają zaginionych przedmiotów Wee Gee City. Dzięki radosnej postawie Tiggy i wyjątkowym możliwościom wynalazczym Gweeseka duet z humorem porusza codzienne dylematy w Departamencie Zgubionych i Znalezionych.
- Tooned Out , producent wykonawczy Roberta Zemeckisa (Forrest Gump; Cast Away; Back to the Future), to półgodzinna, hybrydowa komedia na żywo i animacja . Rzeczy stają się trochę kreskówkowe dla Maca, kiedy zaczyna widzieć kultowe postaci z kreskówek w swoim życiu, ale nie są tam tylko ze śmiechu, pomagają mu przetrwać bardzo trudną sytuację w jego życiu.
- Looney Tunes Cartoons , zupełnie nowa seria 80 jedenastominutowych odcinków i świątecznych promocji Warner Bros. Animation z udziałem cenionych klasycznych postaci Looney Tunes dla dzisiejszych dzieci. Znaki ikoniczne obejmie Królik Bugs , Kaczor Daffy , Porky , Elmer Fudd , Tweety , Sylvester , Granny , Yosemite Sam , Kurak Leghorn , Marsjanin Marwin , diabeł tasmański , Road Runner, Wile E . Kojot i wiele innych.
- Jellystone, nowy serial animowany dla dzieci z Warner Bros. Animation , który zaprasza widzów do miasta Jellystone, gdzie ich ulubione postacie Hanna-Barbera mieszkają razem, pracują, bawią się i wywołują kłopoty.
- DC Super Hero High to półgodzinny serial komediowy wyprodukowany przez Elizabeth Banks ( Aniołki Charliego, Pitch Perfect, Shrill) , który śledzi grupę uczniów doświadczających zabawy i dramatu dorastania w szkole z internatem dla uzdolnionych dzieci. Ci nastolatkowie po prostu próbują poradzić sobie z presją liceum, ale żaden z nich nie zdaje sobie sprawy, że pewnego dnia staną się legendarnymi DC Super Heroes.
- Rap Sh * t (tytuł roboczy) z Issa Rae ( Insecure; A Black Lady Sketch Show) to półgodzinny serial komediowy, który śledzi żeńską grupę rapową spoza Miami próbującą dostać się do branży muzycznej.
- College Girls (tytuł roboczy), najnowszy serial Mindy Kaling ( Cztery wesela i pogrzeb, Late Night, The Mindy Project, The Office) , to 13-odcinkowa półgodzinna komedia z jedną kamerą po trzech 18-letnich starych współlokatorów pierwszego roku w Evermore College w Vermont, którzy są w równym stopniu sympatyczni i irytujący .
- Strange Adventures , kierownictwo serii antologii superbohaterów DC wyprodukowanej przez Grega Berlanti ( Arrow, The Flash, Supergirl, Titans, Doom Patrol ), będzie zawierać postacie z całego kanonu DC. Ten jednogodzinny serial poświęcony jest zamkniętym opowieściom o moralności na temat przecinającego się życia śmiertelników i nadludzi.
- Green Lantern inspirowana serii z BERLANTI Productions , która będzie ostatecznie wprowadzić znaki z tego kultowego komiksu w największej serii BERLANTI jest jeszcze.
- Seria Stand Up Specials przedstawiona przez Conana O’Briena zawiera pięć nowych specjalnych komedii. O’Brien będzie gospodarzem dwóch programów specjalnych, w tym krótkich zestawów z wielu nadchodzących komiksów, a także kuracji godzinnych zestawów z trzech komików. Ponadto HBO Max nabył prawa do godzinnej oferty specjalnej od komika Jamesa Veitcha.
- Wychowany przez Wolves , epicki serialowy serial science-fiction wyprodukowany i wyreżyserowany przez Ridleya Scotta ( Marsjanin , Ostrze Runnera , Alien: Przymierze ) skupiający się na dwóch androidach, których zadaniem jest wychowywanie ludzkich dzieci na tajemniczej dziewiczej planecie.
- Bobbie Sue to pełnometrażowy film z udziałem zdobywczyni Złotego Globu, Giny Rodriquez ( Jane the Virgin ), opowiadającej o upartym młodym prawniku, który założył karierę w firmie prawniczej zajmującej się sprawami górnymi, by zorientować się, że została zatrudniona do optyki a nie jej wiedzę.
Nowy oryginał HBO:
- House of the Dragon , pre-sequel „Game of Thrones” na 10 odcinków, prosto do serii. Serialoparty na filmie George’a RR Martina „ Ogień i krew ”, który rozgrywa się 300 lat przed wydarzeniami z „Gry o tron”, opowiada historię House Targaryen. Współtwórca: George RR Martin i Ryan Condal. Nagradzany reżyser Emmy Miguel Sapochnik i Ryan Condal będą partnerami jako showrunners, a także będą producentami wykonawczymi wraz z George’em RR Martinem i Vincem Gerardisem. Sapochnik wyreżyseruje pilot i dodatkowe odcinki serialu, które zostaną napisane przez Condal.
Nowo nabyte tytuły biblioteczne:
- Oprócz wspomnianych wyżej nowych oryginalnych tytułów, HBO Max ogłosiło dziś także kilka klasycznych i bibliotecznych tytułów, które pojawią się w streamerze w pierwszym roku premiery, w tym: South Park , Rick & Morty , The OC , Aqua Teen Hunger Force , Robot Chicken , Space Ghost Coast to Coast , Bachelor , Impractical Jokers , The Closer , Rizzolli and Isles , Major Crimes , The Alienist , The West Wing , United Shades of America with Kamau Bell , To jest Życie z Lisą Ling i Anthonym Bourdainem: Części nieznane .
- Ponadto podczas premiery dostępna będzie kolekcja klasyków z bibliotek Looney Tunes , Merrie Melodies i Hannah Barbara .
„Przyciągamy największych talentów, aby wprowadzać szeroki zakres oryginalnych pomysłów, selekcjonować bogate zasoby biblioteki tej firmy i zdobywać najbardziej atrakcyjne dostępne programy zewnętrzne”, powiedział Kevin Reilly, dyrektor ds. Treści, HBO Max, prezes, TNT, TBS i truTV.
GŁĘBOKOŚĆ I ZDROWIE PROGRAMOWANIA
HBO Max, osadzony w HBO i jego kultowych programach, filmach, dokumentach i wydarzeniach specjalnych, będzie bazował na dziedzictwie HBO i zaoferuje coś dla każdej grupy demograficznej – od dramatów, komedii, science fiction i anime po dzieci, nieskryptowane, filmy, filmy dokumentalne, komedie, programy późno w nocy, hity filmowe i treści biblioteczne – zapewniając, że wszyscy w domu mają tysiące godzin rozrywki na wyciągnięcie ręki.
Oprócz seriali, promocji i dokumentów, HBO Max będzie miał na początku 1800 tytułów filmowych, które obejmą każdy gatunek, gust i zainteresowanie fanów, w tym ogromną kolekcję / bibliotekę HBO nowych kinowych hitów i ukochaną klasykę. Globalne hity franczyzowe Warner Bros., w tym The Matrix , The Lord of the Rings , The Hobbit , Gremlins i Lego, będą dostępne w pierwszym roku, wraz z każdym filmem DC z ostatniej dekady, w tym Aquaman i Joker oraz każdym Batmanem i film Supermana z ostatnich 40 lat.
„Współpracujemy z niezrównaną listą innowacyjnych artystów i nie możemy być bardziej zadowoleni z tego, że będziemy mogli ich zaprowadzić do HBO Max w przyszłym roku i na przyszłość” – powiedziała Ann Sarnoff, prezes i dyrektor generalny Warner Bros. „HBO Max będzie miał wybierz miot tutaj w Warner Bros. ”
Pełna lista tytułów pojawiających się w HBO Max znajduje się tutaj .
CECHY I FUNKCJONALNOŚĆ
W ciągu roku od pierwszego uruchomienia HBO Max wprowadzi szereg nowych funkcji i funkcjonalności, których nie ma dziś na innych platformach streamingowych, w tym:
- Polecane przez ludzi – HBO Max połączy Human Powered Discovery i analitykę w nowatorski sposób, aby ułatwić widzom szybkie znalezienie treści, którymi są pasjonaci. Tutaj talenty i osoby wpływowe będą udzielać naszym użytkownikom rekomendacji na temat treści, które kochają, w formie krótkich, autentycznych filmów, aby opowiedzieć o tym, jak się w nich zakochali i dlaczego.
- Wspólne oglądanie – badania pokazują, że wielu widzów jest świadomych tego, w jaki sposób oglądanie z innymi może zrzucić ich rekomendacje. HBO Max rozwiązuje to wyzwanie związane ze wspólnym oglądaniem, umożliwiając widzom tworzenie wspólnych stron głównych, które są całkowicie oddzielone od osobistych stron domowych, ale dostosowane do upodobań i potrzeb grupy. Mogą tworzyć wspólne listy obserwowane i wyświetlać je członkom swojego gospodarstwa domowego bez wpływu na ich osobiste profile.
HBO Max będzie również oferować standardowe funkcje skierowane bezpośrednio do konsumenta, takie jak:
- Content Hubs – Huby treści zawierają klastry treści od rozpoznawalnych marek, które przyciągają pasjonatów.
- Spersonalizowane profile i strony główne
- Profile dla dzieci i wykorzystanie rodzicielskiego kodu PIN
- Pliki do pobrania do przeglądania offline
DODATKOWE SZCZEGÓŁY
Wiodąca jakość i szerokość treści HBO Max będą napędzane ciągłymi inwestycjami i zasobami AT&T, aby oferta była atrakcyjna dla każdego gospodarstwa domowego.
W pierwszym roku od uruchomienia WarnerMedia planuje rozszerzyć usługę o opcję AVOD, oferując konsumentom dostęp do jeszcze większej ilości treści, z większą elastycznością w zarządzaniu ogólnymi opcjami wartości ceny na platformie.
Firma ogłosiła także w przyszłości plany zapewnienia subskrybentom unikalnego programowania na żywo, interaktywnego i specjalnego podczas wydarzeń, w miarę jak będzie budować i wyróżniać HBO Max.
AT&T zamierza rozszerzyć HBO Max poza USA, początkowo stawiając na pierwszym miejscu Amerykę Łacińską i Europę, gdzie obecnie firma posiada udziały lub obsługuje sieci premium HBO, a także oferuje usługi na najwyższym poziomie.
AT&T zamierza znacznie zainwestować w HBO Max, inwestując stopniowo od 1,5 do 2 miliardów USD w częściowym roku 2020 i kontynuując inwestycje w kolejnych latach. Inwestycja ta obejmuje wydatki na nowe treści, utracone przychody z licencjonowania naszych treści, koszty operacyjne platformy technologicznej i marketing.
„Aby zbudować, uruchomić i rozwinąć najlepszą dostępną platformę transmisji strumieniowej, należy dokonać znacznych inwestycji i pełnego wsparcia” – powiedział John Stankey, dyrektor operacyjny i dyrektor generalny AT&T w WarnerMedia. „Podejmujemy to zobowiązanie i stawiamy za tym siłę całej naszej firmy”