Red Carpet TV HD w UPC Polska
Abonenci sieci UPC począwszy od 30 października mogą oglądać RED CARPET TV w jakości HD. Ponadto stacja zmieni pozycję w dekoderach MEDIABOX UPC z 856 na 162. W pozostałych dekoderach stacja w jakości HD nadawana będzie na dotychczasowych pozycjach.
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Red Carpet TV kontynuuje wraz z jesienną ramówką relacje „na żywo” wprost z czerwonego dywanu premier filmowych, teatralnych oraz spektakularnych pokazów.
Kolejny Program w ramach cyklu RED LIVE pod nazwą „RED CARPET LIVE” pokaże 04 listopada o godz. 19.00 bezpośrednią relację z uroczystej Gali Premierowej Filmu „UKRYTA GRA” –ŁUKASZA KOŚMICKIEGO ostatniego filmu wyprodukowanego przez PIOTRA STARAKA.
„Nie Zawsze Czerwony Dywan” – Po Annie Popek i Aleksandrze Koniecznej kolejny odcinek cyklu poświęcony jest aktorce i modelce Karolinie Muller. Stacja przygotowuje też odcinki poświęcone sportsmence i prezenterce telewizyjnej Agnieszce Rylik oraz wybitnemu grafikowi Andrzejowi Pągowskiemu.
Specjalny „zaduszkowy” odcinek cyklu „Planetarium” poświęcony będzie tym razem gwiazdom które odeszły: Janis Joplin, Jimie Morrison , Michael Jackson i innym z tzw.:. „klubu 27”.
Z okazji zaduszek 31.10 i 01.11 stacja przygotowała też dwa wieczory filmowe dla widzów o mocnych nerwach. Filmy grozy : „Rozgrzeszenie” z R. Burtonem , „Sklepik z horrorami” – z udziałem Jacka Nicholsona „Boogeyman” , kultowa „Noc Żywych Trupów”, Mesmerized” z J.Foster , „Strach” w reżyserii Jacka Nicholsona i Francisa Forda Coppoli , mroczny ”Gotyk” , i kultowa „Suspiria” w reżyserii mistrza gatunku Dario Argento.
Ramówka stacji jest zbudowana na czterech pasmach tematycznych RED NOW, RED POP, RED Classic, RED LIVE. Pasma te wypełnia obecnie większość własnych pozycji programowych oraz dokumentalne cykle biograficzne i seriale oraz klasyka kina.
W listopadzie stacja planuje start kolejnego nowego formatu „Niebezpieczne związki…..gwiazd” , poświęconego skomplikowanym meandrom prywatnego życia światowych i krajowych gwiazd.
Red Carpet TV jest dostępna w większości sieci kablowych oraz na Platformie Canal+.
Za sprzedaż czasu antenowego stacji odpowiada TVN Media.
Stacja wygenerowaĿa w ostatnich dwóch miesiącach zasięg widowniw grupie 4+ na poziomie 80 tys. widzów.