BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

Metro z ponad 50% wzrost SHR w grupie męskiej rok do roku

Metro to kanał, który przyciąga przede wszystkim męskich widzów. Świetne propozycje dla panów sprawiają, że kanał z roku na rok osiąga coraz lepsze wyniki. W październiku w grupie M 35-49 SHR% wyniósł 0,55%! W porównaniu do tego samego okresu w zeszłym roku jest to wzrost aż o 57%! Powodem tak dobrych wyników jest świetnie dobrana oferta programowa, w październiku mężczyźni w wieku 35-49 najchętniej oglądali: „Coś” (SHR=3,9%, AFF=180), „Złodziejski kodeks” (SHR=2,8%, AFF=254) oraz „Ekstremalne wypadki” (SHR=2,1%, AFF=179).

 

 

 

 

Już od 18 listopada o 20:15 na antenie METRO wystartuje serial „Kości” opowiadający o bardzo utalentowanej antropolożce dr Brennan, która na postawie wskazówek pozostawionych na kościach wraz z zespołem badaczy rozwiązuje skomplikowane zagadki kryminalne. Nie zabraknie także propozycji dla fanów serialu „Lucyfer”.

Oprócz  tego na widzów czeka dwuodcinkowy dokument o schwytaniu jednego z najpotężniejszych bossów włoskiej mafii pt.: „Jak ująłem bossa Camorry”. Polska premiera w Metro 18 i 25 listopada o 21:15!

Fani klasycznych komedii również znajdą coś dla siebie, bowiem będą mieli okazję obejrzeć świetną trylogię „Naga Broń” w soboty o 20:15. Najsłynniejsza komedia o policjantach z Leslie Nielsenem w roli głównej już od 16 listopada na antenie Metro!

Dane: NAM, SHR%, AFF, M 35-49 vs. A 16-49, 10.2019 vs. 10.2018

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *