Nowy ekspercki serwis OTOMOTO, Onetu i Auto-Świata
Nowy serwis samochodybeztajemnic.onet.pl porusza temat bezpiecznego i bezproblemowego zakupu samochodu. W akcję włączyły się redakcje Onetu – Onet Kobieta i Onet Facet oraz Auto-swiat.pl. Partnerem merytorycznym oraz sponsorem serwisu jest OTOMOTO.
Twórcy serwisu https://samochodybeztajemnic.onet.pl/ zachęcają do dzielenia się historią pojazdu za sprawą upowszechniania numeru VIN. W serwisie można znaleźć krótkie materiały wideo instruujące użytkowników, jak sprawdzić pochodzenie samochodu po numerze VIN. Podpowiadają, na co należy zwrócić uwagę kupując auto z drugiej ręki i o co konkretnie pytać sprzedawcę. W serwisie znalazły się także praktyczne porady prawne dotyczące zakupu samochodów używanych.
– Wychodzimy z założenia, że weryfikacja historii pojazdu jest jedną z kluczowych aktywności jeszcze na etapie poszukiwania auta i pomoże zlikwidować ogromną różnicę w wiedzy o produkcie pomiędzy sprzedającym a kupującym. Podniesienie poziomu transparentności i obalanie stereotypów na rynku moto w Polsce to jedne z najważniejszych wyzwań naszej branży na najbliższe lata. Stawiamy się w roli eksperta i zaufanego doradcy, któremu zależy na tym, by potencjalni właściciele czterech kółek świadomie podejmowali swoje decyzje zakupowe – mówi Łukasz Borowicz, PR Manager OTOMOTO
– Naszą komunikację oparliśmy na dedykowanym serwisie Samochody bez tajemnic, w którym postawiliśmy na nieszablonowe rozwiązanie. Za sprawą trzech, zabawnych i dość abstrakcyjnych spotów chcemy sporowokować użytkowników do dyskusji nad koniecznością sprawdzania historii samochodu poprzez numery VIN – mówi Aneta Nemeth, Project Manager z biura reklamy Ringier Axel Springer Polska.
Serwis powstał we współpracy firmy OTOMOTO, domu mediowego UM oraz redakcji Onetu i Auto Świata. Strategię i koncepcję przygotowało biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska. Za pomysł kreatywny spotów odpowiada Marek Dorobisz z Ringier Axel Springer Polska, a spoty przygotował dom produkcyjny 16na9 Film studio.