Dominik Wałęga na stanowisku Chief Digital Officer w Havas Media Group
Do grona ekspertów agencji mediowej Havas Media Group dołącza Dominik Wałęga, który od 1 grudnia 2019 r. obejmie stanowisko Chief Digital Officer.
Dominik Wałęga to ekspert rynku mediów i reklamy z blisko 20-letnim doświadczeniem, z czego ponad 12 lat w obszarze digital. Specjalista od rozwoju biznesu i produktu, pozyskiwania klientów oraz inwestorów, zarządzania procesami wewnętrznymi. Wcześniej związany z takimi agencjami jak MEC (obecnie Wavemaker), San Markos czy Publicis Media, w której pracował 13 lat na stanowiskach Business Director, Head of Search i Media Manager. Tam stworzył od podstaw dział SEM, SEO i Performance oraz był odpowiedzialny za prowadzenie działań dla największych klientów agencji w zakresie performance marketingu. Przez ostatnie dwa lata jako CEO z sukcesami rozwijał swój startup Web2Metrics, w ramach którego stworzył dwa produkty – Persometrics, identyfikujący typy osobowości na bazie plików cookies oraz Lydia, pierwszego na rynku bota głosowego, który automatycznie rozmawia z klientem i weryfikuje jego zainteresowanie. Laureat takich branżowych nagród za innowacje oraz efektywność jak Innovation Award 2018 i 2019 czy Mix Award 2016 i 2018. Zdobywca wyróżnień Golden Arrow 2018 i 2019 oraz nominacji do nagrody Effie.
W Havas Media Group obejmie pozycję Chief Digital Officer, zastępując na tym stanowisku Aleksandrę Bujnowską. Do jego zadań będzie należało rozwijanie kompetencji digitalowych agencji, zarządzanie oraz koordynacja wszystkich procesów digitalowych w grupie spółek Havas Media Group, wyznaczanie i wdrażanie standardów pracy, nadzór merytoryczny nad przetargami i wsparcie w pozyskiwaniu klientów digital. Dominik zajmie się również rozwojem oferty i produktów digitalowych w Havas Media Group.
– Dominik to jeden z najlepszych specjalistów rynku digital , który trafia pod nasz dach. Ogromnie się cieszę, że do nas dołączył, jego doświadczenie oraz dotychczasowe sukcesy, sprawiają, że jest ekspertem cenionym zarówno przez klientów, jak i media czy największych graczy technologicznych na naszym rynku. Jednocześnie Dominik osobowościowo bardzo pasuje do naszej kultury organizacyjnej oraz wartości, jakimi się kierujemy – mówi Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.