AMS po raz 10. na szczycie rankingu biur reklamy „Media Marketing Polska”, wyróżnienia dla „Gazety Wyborczej” i Tandem Media
Jak co roku zespoły sprzedaży działające w Grupie Agora zdobyły wysokie noty od klientów reklamowych w raporcie „Biura Reklamy 2019″. W badaniu przygotowanym dla „Media Marketing Polska” zespół AMS otrzymał nagrodę Biura Reklamy OOH Roku, a wyróżnienia trafiły do handlowców z „Gazety Wyborczej” i Tandem Media.
Już 10. raz biuro reklamy AMS zostało liderem zestawienia działów sprzedaży firm reklamy OOH. „Doceniamy przede wszystkim rozwój oferty premium i wyniki biznesowe” – napisali twórcy opracowania.
Zespół sprzedaży AMS oferuje, zdaniem badanych na zlecenie „Media Marketing Polska”, atrakcyjne formaty i rozwiązania technologiczne; potrafi elastycznie i sprawnie działać w sytuacji zmian w trakcie kampanii. Klienci cenią handlowców AMS za umiejętność doradzenia i zaoferowania ciekawych rozwiązań, za szybkie i wyczerpujące odpowiedzi na briefy oraz transparentną politykę cenową.
W kategorii Biura reklamy prasowej – dzienniki redakcja „Media Marketing Polska” nie wskazała głównego zwycięzcy. Jedno z dwóch wyróżnień trafiło do zespołu sprzedaży „Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl. “Biuro reklamy Gazety Wyborczej może się wciąż pochwalić najwyższymi wpływami z reklam wśród dzienników oraz – co być może nawet ważniejsze – cieszy się ogromnym zaufaniem klientów” – czytamy w raporcie. Reklamodawcy współpracujący z dziennikiem cenią sobie zwłaszcza doradztwo handlowców „Wyborczej” i ich umiejętność zaoferowania ciekawych rozwiązań, a także elastyczność i sprawność w działaniu oraz transparentność polityki cenowej.
Tandem Media, broker reklamy radiowej i kinowej Agory, w tegorocznej edycji raportu zdobył wyróżnienie w kategorii Biura reklamy kinowej. “Wyróżniamy biuro Tandem Media za imponujące wyniki sprzedaży i utrzymanie pozycji jednego z liderów na skrajnie wymagającym rynku kinowej reklamy” – uzasadniła redakcja „Media Marketing Polska”. Klienci „kinowi” Tandem Media wskazali, że współpraca z tym zespołem zapewnia im poczucie bezpieczeństwa.
Dobre opinie w rankingu zebrały także: biuro reklamy Gazeta.pl, zwłaszcza za umiejętność doradzenia ciekawych rozwiązań, zespół oferujący reklamy w magazynach Agory (działający w strukturach biura reklamy “Gazety Wyborczej” i Wyborcza.pl), doceniany m.in. za elastyczność i sprawność działań, oraz cieszący się dużym zaufaniem klientów zespół Tandem Media odpowiedzialny za sprzedaż reklam w radiu.
Magazyn „Media Marketing Polska” co roku publikuje raport „Biura Reklamy”. Oceny zespołów sprzedaży mediów dokonuje w nim panel specjalistów pracowników domów mediowych. Noty przyznawane są m.in. w kategoriach: ogólna ocena biur reklamy, elastyczność i sprawność w sytuacji zmiany w trakcie kampanii, otwartość na negocjacje cenowe, oferowane atrakcyjne formaty i rozwiązania. Badanie zostało przeprowadzone metodą CATI w dniach 15-25 października 2019 r. przez Kantar Millward Brown.