BadaniaMediaTVP

Pierwszy weekend zimowej ramówki sukcesem TVP

Znakomity start „The Voice Senior” w TVP2. W momencie najwyższej oglądalności nowy program rozrywkowy oglądało 4,4 mln osób*, a średnio 3,6 mln. Zawody Pucharu Świata w skokach narciarskich z udziałem Polaków śledziło w niedzielę w TVP1 i TVP Sport ponad 4,7 mln osób (pik), a średnio 3,8 mln widzów*. TVP1 była liderem weekendu, uzyskując najwyższe udziały spośród wszystkich stacji telewizyjnych – 9,5% w sobotę i 10,8% w niedzielę.

 

 

 

 

Premierowy odcinek „The Voice Senior” był najliczniej oglądanym programem w TVP2. Pierwsze spotkanie trenerów: Urszuli Dudziak, Alicji Majewskiej, Andrzeja Piasecznego i Marka Piekarczyka z uczestnikami muzycznego show podczas „Przesłuchań w ciemno” wg NAM zobaczyło 3,1 mln widzów (22,7% udz.), a w piku 3,4 mln osób. Świetną oglądalność miał drugi odcinek nowego serialu TVP1 „Młody Piłsudski”. Wg MOR serial obejrzało średnio 2,7 mln widzów, a wg NAM 2,4 mln osób przy udziałach na poziomie 14,5%. Niedzielny wynik był lepszy od emitowanego 11 listopada odcinka premierowego. Rekordową oglądalność uzyskała 8 grudnia „Familiada”. Teleturniej Dwójki prowadzony przez Karola Strasburgera zanotował 2,4 mln widownię i 21,3% udziały. Był to najlepszy wynik programu od maja 2019.

Sportowy weekend w TVP rozpoczął się od Gali 100-lecia Polskiego Związku Piłki Nożnej z udziałem Prezydenta RP Andrzeja Dudy. Średnia widownia tego wydarzenia wg MOR wyniosła 1,6 mln osób, a wg NAM 1,2 mln widzów. W sobotnie i niedzielne popołudnia widzowie wybrali transmisje z Pucharu Świata w skokach narciarskich w Niżnym Tagile. Niedzielny konkurs obejrzało średnio w TVP1 2,9 mln osób (22,1% udz.). Łączna widownia PŚ w TVP1 i TVP Sport wyniosła 3,5 mln i była najwyższa w tym sezonie. W sobotę na obu antenach zawody zobaczyło 2,9 mln widzów.

Jedynka w sobotni wieczór zaprosiła na transmisję z najważniejszej gali bokserskiej tego roku. W Arabii Saudyjskiej doszło do pojedynku rewanżowego między Anthonym Joshuą a mistrzem świata Andym Ruizem Jr-em. Walkę obejrzało w TVP1 wg MOR średnio 1,6 mln osób, a wg NAM milion osób.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *