Food Network zgromadził przed telewizorami aż 6,4 mln widzów
Smakowite formaty programowe kanału Food Network wciąż przyciągają nowych widzów, spragnionych kulinarnych doznań oraz ciekawych i jednocześnie zdrowych przepisów kulinarnych. W jakościowej grupie kobiet z miast udział w listopadzie wyniósł 0,2% SHR, a indeks dopasowania AFF=112. Tym samym, w listopadzie kanał Food Network zgromadził przed telewizorami aż 6,4 mln widzów!
W jesiennej ofercie stacji znalazło się wiele smakowitych nowości, które osiągnęły znakomite wyniki. Wśród listopadowych premier znalazły się kulinarnie „zdrowe” formaty, takie jak „Z gruntu zdrowo” oraz „Zdrowo dla odmiany”.
Tadeusz Muller miłość do gotowania odziedziczył w genach. Syn Magdy Gessler w programie „Z gruntu zdrowo” udowadnia, że polskie warzywa i owoce to bezcenne źródło zdrowia i nieskończona inspiracja do tworzenia pysznych potraw. Tadeusz podróżuje po polskich polach, by przekonać się na własne oczy, jak wyglądają uprawy, a w swojej kuchni pokazuje przepisy na dania, które są prawdziwymi bombami witaminowymi. Widzowie docenili ten program, dzięki czemu w listopadzie osiągnął on udział na poziomie SHR=0,3% oraz indeks dopasowania AFF=120 w grupie docelowej kobiet z miast (W16-49 C50+).
Dwie prowadzące, dwa różne charaktery i jeden cel! Pomóc kobietom, które zgłoszą się do programu, by zlikwidować oponkę na brzuchu, pozbyć się worów pod oczami, czy też skończyć ze słodyczami. W nowym programie „Zdrowo dla odmiany”, którego premiera rozpoczęła się 3 listopada, Anna Makowska (znana jako Doktor Ania – bezkompromisowa demaskatorka niezdrowej żywności) oraz Justyna Mizera (dietetyczka sportowa) połączyły swoje siły. Justyna pokazuje, że gotowanie fit nie musi być trudne i pełne wyrzeczeń. Ania podpowiada, jak świadomie robić zakupy, by wybrać pełnowartościowy produkt i nie poddać się marketingowym obietnicom producentów żywności. Wyemitowane w listopadzie premierowe odcinki mogą pochwalić się wysokimi wynikami oglądalności w grupie kobiet z miast, z wyższym wykształceniem (W16-49 C50+, EDU HIGH) osiągając udział SHR%=0,3% i AFF=181.
Nowy program kulinarno-rozrywkowy „Zamiana szefów kuchni” również zdobył serca widzów kanału Food Network. Jego premierowe odcinki, wyemitowane na antenie w listopadzie, osiągnęły wysoki udział SHR=0,3% oraz AFF=122 w grupie docelowej kobiet z miast (W16-49 C50+). W każdym odcinku tego programu rzucaliśmy wyzwanie dwóm szefom kuchni, z dwóch różnych kulinarnych światów i zamienialiśmy ich miejscami na jeden dzień. Byliśmy ciekawi, czy kucharze poradzą sobie w nowej dla siebie roli. Widzowie mogli się również przekonać jak wygląda praca szefa kuchni eleganckiego, modnego bistro i czym różni się ona od tej w dużym zajeździe czy jadłodajni.
Dane: NAM, 01-30.11.2019; SHR% W16-49 C50+ & W16-49 C50+ EDU HIGH; AFF W16-49 C50+ & W16-49 C50+ EDU HIGH vs A16-49.; COV 01-30.11.2019 A4+.