Onet Rano w nowym roku z nowym partnerem strategicznym
Od stycznia Onet Rano nawiązuje współpracę z Volvo Car Poland, a program będzie realizowany z samochodu o napędzie elektrycznym. Poranny program na żywo Onetu, od 3 lat dostarcza widzom codziennej porcji rozrywki i informacji. Znakomite wyniki w kluczowych wskaźnikach oraz dynamicznie rosnąca zaangażowana społeczność w social mediach potwierdzają, że Onet Rano po trzech latach obecności na rynku jest jednym z najchętniej wybieranych programów porannych.
Onet Rano to unikalny format wideo, w którym wyjątkowi prowadzący: Jarosław Kuźniar, Bartosz Węglarczyk, Tomasz Sekielski, Iwona Kutyna, Odeta Moro, Piotr Kędzierski oraz ich goście, w przyjaznej atmosferze i lekkiej formie, której sprzyja mobilne studio samochodowe, informują o nadchodzących wydarzeniach oraz omawiają aktualne tematy i sprawy społeczne.
Od stycznia program będzie nadawany z nowego mobilnego studia, za które posłuży wnętrze Volvo XC90 T8. Ten duży SUV jest hybrydą typu plug-in, co oznacza, że dystanse do 40 km może pokonywać korzystając wyłącznie z napędu elektrycznego. Ten bezemisyjny tryb jazdy bardzo sprawdzi się szczególnie podczas tych odcinków programu, które będą nagrywane w centrum Warszawy.
– 2019 to rekordowy rok dla tego formatu. Rosnące wyniki oglądalności pokazują, że nasza strategia przynosi nie tylko efekty biznesowe, ale przede wszystkim przyciąga coraz więcej widzów. W 2020 wrzucamy ‘wyższy bieg’, przenosząc Onet Rano do nowego, bezemisyjnego samochodu. Nasz poranny program od początku roku będzie nadawany z nowego, supernowoczesnego studia przy Domaniewskiej 49 – mówi Sabina Lipska, dyrektor video w Ringier Axel Springer Polska.
– Z Onetem zrealizowaliśmy już kilka wizerunkowych projektów, w tym Onet on Tour. Onet Rano to kolejny krok naszej współpracy. Uznaliśmy, że w środowisku miejskim, gdzie kręconych jest większość odcinków, świetnie sprawdzą się nasze hybrydy typu plug-in, które mogą pokonać kilkadziesiąt kilometrów w trybie bezemisyjnym, korzystając wyłącznie z napędu elektrycznego. Jazda na prądzie ma jeszcze jedną zaletę, która sprawdzi się na planie. W kabinie XC90 T8 panuje błoga cisza. Wierzymy w to, że współpraca z Onet Rano pomoże nam przekonać wiele osób do tego, że hybrydy typu plug-in są nie tylko ekologiczne, ale także bardzo komfortowe – mówi Mariusz Nycz, dyrektor marketingu Volvo Car Poland.
Onet Rano można oglądać codziennie od godz. 7:55 na wielu platformach: na stronie głównej Onetu, YouTube oraz Facebooku i Twitterze, gdzie gromadzi zaangażowaną społeczność użytkowników. Profil Onet Rano na YouTube w minionym roku osiągnął wynik 126 tys. subskrybentów, zdobywając Srebrny Przycisk Play przy 100 tys. subskrypcji.
W 2019 wyemitowano ponad 200 odcinków Onet Rano, w których obecnych było ponad 500 gości.
W 2019 roku Onet Rano odnotował wzrost we wszystkich kluczowych wskaźnikach jakościowych. Średnia liczba odtworzeń odcinka wzrosła do 1,3 mln projekcji video (+8% rok do roku), a średni czas odtworzeń on demand na VOD wynosi ponad 23,5 minuty.