Wielki weekend TVP
6,7 mln kibiców obejrzało według MOR na antenach Telewizji Polskiej zwycięski skok Dawida Kubackiego w Titisee-Neustadt. Niemal 4,3 mln osób w momencie najwyższej oglądalności zobaczyło „Sanatorium miłości”. Rekordową widownię zgromadził kolejny odcinek „The Voice Kids”, który widziało w niedzielny wieczór w Dwójce 3,8 mln osób.
Według danych Modelu Oglądalności Rzeczywistej, wczorajszy konkurs Pucharu Świata w skokach narciarskich, oglądało w Jedynce średnio 4,4 mln kibiców i ponad 600 tys. widzów na antenie TVP Sport. W momencie najwyższej oglądalności, triumf Dawida Kubackiego na skoczni w Titisee-Neustadt, zobaczyło na obu antenach 6,7 mln kibiców. Widzowie licznie obejrzeli także sobotni konkurs, którego triumfatorem również był Dawid Kubacki. Transmisję ze skoczni, w minucie najwyższej oglądalności, zobaczyło 5,4 mln kibiców.
Kolejny odcinek „Sanatorium miłości” i relację z pobytu kuracjuszy w malowniczym Ustroniu, obejrzało w TVP2 wg MOR średnio prawie 4 mln widzów. To najlepszy wynik programu od początku emisji drugiej serii.
Według danych NAM przez cały weekend Jedynka była liderem dnia. Jej udziały w piątek wyniosły 9,8%, w sobotę 10,1%, a w niedzielę 13,3%.
TVP Info było najpopularniejsze wśród kanałów informacyjnych w piątek – udziały anteny wyniosły 4,8% oraz w sobotę – 3,6%, a najchętniej oglądanym programem był „Gość Wiadomości”. Rozmowę Danuty Holeckiej z publicystami: Tomaszem Sakiewiczem i Pawłem Lisickim obejrzało w minucie najwyższej oglądalności (godz. 20:00) ponad milion widzów.
W sobotę rekordowe udziały 1,9% miała TVP3. To najlepszy wynik anteny od 5 listopada 2015 roku, a najliczniejszą widownię zgromadził program rozrywkowy „Piosenka dla Ciebie”, który obejrzało 386 tys. widzów.
Najchętniej oglądaną propozycją programową weekendu był Puchar Świata w skokach narciarskich, transmitowany w TVP1 i TVP Sport w niedzielę. Relację ze skoczni w Titisee-Neustadt oglądało 3,9 mln kibiców w Jedynce (29,3% udz.) i prawie 583 tys. widzów (4,4% udz.) na sportowej antenie publicznego nadawcy. W minucie najwyższej oglądalności (godz. 17.08) relację w TVP1 zobaczyło 5,2 mln osób. Drugie miejsce wśród najpopularniejszych programów weekendu zajęło „Sanatorium miłości”, którego widownia rośnie z odcinka na odcinek, a w niedzielę wyniosła prawie 3,5 mln widzów (23,5% udz.). To najlepszy wynik programu w tym sezonie. Podium, ze średnią widownią ponad 3,2 mln widzów (26,6% udz.), zamyka sobotni „Teleexpress”.
W TOP10 weekendu aż 8 propozycji programowych należało do TVP. Wśród nich znalazły się: niedzielne „Koło Fortuny” które zgromadziło najliczniejszą od marca ubiegłego roku widownię – 2,7 mln widzów (udz. 23%), wczorajsze wydanie „Wiadomości” (2,7 mln. widz., udz. 17,5%), kolejny odcinek przesłuchań w ciemno w „The Voice Kids (2,6 mln widz., 18,4% udz.), 7. odcinek miniserialu o kulisach pracy w radiu „Radio, kamera, akcja!” (2,5 mln widz., 15,7% udz.) oraz „Familiada” 19 stycznia (2,4 mln widz., udz. 21,4%).