BadaniaMediaTVN Warner Bros. Discovery Polska

Czwarty kwartał w TVN 24 i TVN24 BIS

W czwartym kwartale 2019 r. na wyniki oglądalności miały wpływ przede wszystkim wybory do Sejmu i Senatu. Ponadto inne ważne wydarzenia tego okresu to: protesty wyborcze PiS, wyrok TSUE w sprawie frankowiczów; projekt ustawy dyscyplinującej sędziów – protesty w obronie sądów, wybuch gazu w Szczyrku, a także wykład noblowski i odebranie Nagrody Nobla przez Olgę Tokarczuk. Spośród wydarzeń światowych, największą uwagę widzów skupiało porozumienie Wielkiej Brytanii i Komisji Europejskiej w sprawie brexitu, atak nożownika w Londynie, ataki Turcji na Kurdów w Syrii, a także głosowanie w Izbie Reprezentantów w sprawie impeachmentu Donalda Trumpa.

 

 

 

 

 

TVN24 jak i TVN24 BiS miały lepsze wyniki pod względem udziałów w grupie Top Management 25-59, niż w analogicznym okresie 2018 r. Ponadto TVN24 pozostaje liderem wśród kanałów informacyjnych we wszystkich analizowanych grupach (4+, 16-49, 16-49 w miastach ponad 100 tys, Top Management, Top Management 25-59).

Średni zasięg miesięczny serwisów i aplikacji newsowo-biznesowych Grupy TVN (tvn24.pl i tvn24bis.pl + aplikacje TVN24, Fakty, Meteo, Kontakt24) wyniósł aż 30,6%, przyciągając średniomiesięcznie aż 8 637 384 realnych użytkowników.

Dane: NAM, 4Q.2018 vs 4Q.2019, 2:00-25:59, DayParts

Badanie Gemius/PBI realizowane przez Polskie Badania Internetu sp. z o.o. i Gemius Polska sp. z o.o.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *