MediaZapowiedzi TV

Adam Sandler podpisał nową umowę z serwisem Netflix

Tuż po premierze „Zabójczego rejsu”, najpopularniejszego filmu Adama Sandlera wyprodukowanego przez serwis Netflix, z przyjemnością informujemy o przedłużeniu umowy z Sandlerem i firmą Happy Madison Productions na cztery kolejne filmy. Widzowie naszego serwisu uwielbiają Sandlera. Od 2015 roku — czyli od premiery filmu „The Ridiculous 6” — spędzili na oglądaniu jego filmów dwa miliardy godzin.

 

 

 

 

 

„Widzowie uwielbiają wszystkie wcielenia Sandlera. Sandman, Bobby Boucher, Billy Madison, Farciarz Gilmore, Nick Spitz czy po prostu Adam — zawsze są mile widziani na ekranie”mówi Ted Sarandos, dyrektor ds. treści w firmie Netflix. „Widzowie uwielbiają jego historie i humor, co świetnie widać na przykładzie „Zabójczego rejsu. Dlatego bardzo nas cieszy dalsza współpraca z Adamem i ekipą Happy Madison. Dzięki niej świat stanie się weselszy”.

Sandler gra obecnie w uznanym przez krytyków filmie Josha i Benny’ego Safdie „Nieoszlifowane diamenty”którego dystrybucją w USA zajmuje się firma A24. Film zadebiutuje w serwisie Netflix (z wyjątkiem USA) 31 stycznia, a w USA w maju. Za rolę Howarda Ratnera Sandler dostał nagrodę dla najlepszego aktora od National Board of Review, Las Vegas Film Critics Society, Boston Society of Film Critics, Oklahoma Film Critics Circle, St. Louis Film Critics Association, Austin Film Critics Association i AARP Movies for Grown Ups oraz nominację do Independent Spirit Award. Sandler ma na swoim koncie nominację do nagrody Emmy za swój oryginalny program komediowy Netflix „100% Fresh” oraz za odcinek programu „Saturday Night Live”, którego był gospodarzem. „Zabójczy rejs”, produkcja serwisu Netflix, w której zagrał razem z Jennifer Aniston, otrzymała nagrodę People’s Choice dla najlepszej komedii w 2019 r.

Jeszcze w tym roku Sandler pojawi się w rodzinnym filmie serwisu Netflix „Hubie Halloween”, w którym wystąpią też Kevin James, Julie Bowen, Ray Liotta, Maya Rudolph, Rob Schneider, Kenan Thompson, Steve Buscemi, Michael Chiklis, Tim Meadows, Noah Schnapp, Paris Berelc, China Anne McClain i Shaquille O’Neal. Zamierza też napisać scenariusz do animowanego filmu, który wyprodukuje jego studio, Happy Madison, i w którym użyczy głosu jednej z postaci.

„The Ridiculous 6” był pierwszym filmem Sandlera, który powstał w jego studiu. Kolejne produkcje to „The Do-Over”, „Sandy Wexler”, „Weselny tydzień”, „Zabójczy rejs” i uznany przez krytyków stand-up „100% Fresh”. Firma Happy Madison wyprodukowała też filmy „Ojciec roku” i czekający na premierę „The Wrong Missy”.

Adam Sandler, którego filmy zarobiły łącznie ponad 3 mld dolarów, cieszy się statusem prawdziwej gwiazdy na całym świecie. W jego dorobku znajdują się tytuły takie jak: „Duże dzieci”, „Nie zadzieraj z fryzjerem”, „Billy Madison”, „Super tata” czy „Kariera frajera”. W 2014 r. ten wszechstronny aktor, scenarzysta, producent, a okazjonalnie także piosenkarz i tekściarz postanowił podbić świat telewizji internetowej i odniósł ogromny sukces w serwisie Netflix.

Swoją karierę Sandler rozpoczynał jako artysta stand-upowy. Niedługo potem trafił do „Saturday Night Live” jako scenarzysta i członek ekipy, aż w końcu założył własną firmę: Happy Madison Productions. Występował też w wielu niezwykle popularnych filmach, których był jednocześnie producentem i scenarzystą.

W liczbach: 

  • 2 miliardy: od 2015 r., czyli od premiery filmu „The Ridiculous 6”, użytkownicy serwisu Netflix spędzili ponad dwa miliardy godzin na oglądaniu Adama Sandlera.
  • 83 miliony: liczba gospodarstw domowych, które obejrzały „Zabójczy rejs” w ciągu czterech pierwszych tygodni od premiery w serwisie Netflix.
  • Numer 1: „Zabójczy rejs” był najpopularniejszym tytułem w serwisie Netflix w USA w ubiegłym roku i naszym najpopularniejszym filmem. Zajął też pierwsze miejsce na listach hitów w Kanadzie, Nowej Zelandii, Australii, Meksyku, Kolumbii, Argentynie, Singapurze i ZEA.
  • 6: liczba filmów Sandlera nakręconych dla serwisu Netflix: „The Ridiculous 6”, „The Do-Over”, „Sandy Wexler”, „Weselny tydzień” i „Zabójczy rejs”. Film rodzinny „Hubie Halloween” trafi na ekrany jeszcze w tym roku.
  • 22 lata: w ubiegłym roku Sandler nakręcił swój pierwszy stand-up od 22 lat, „100% Fresh”, w którym według New York Timesa „doskonale zagrał na emocjach” i przypomniał widzom, dlaczego jest jednym z najbardziej uwielbianych i najzabawniejszych komików naszych czasów.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *