Badanie Kantar: Canal+ z najlepszą ofertą piłkarską w opinii kibiców (wideo)
Jak wynika z najnowszego badania Instytutu Kantar ponad 80 proc. klientów Platformy CANAL+ wskazało, że to właśnie CANAL+ ma najlepszą ofertę w Polsce jeśli chodzi o transmisję wydarzeń związanych z piłką nożną. Dla ponad 90 proc. badanych transmisje CANAL+ są również gwarancją sportowych emocji na najwyższym poziomie. W badaniu pytano dodatkowo kibiców PKO BP Ekstraklasy o ocenę najpopularniejszych kanałów sportowych pod względem m.in. jakości transmisji, jakości komentarza czy wykorzystania technologicznych nowinek realizacyjnych.
Badanie zostało zrealizowane metodą CATI w styczniu br. na grupie 500 klientów Platformy CANAL+ posiadających dostęp do kanałów CANAL+, którzy zadeklarowali zainteresowanie piłką nożną i są widzami meczów w telewizji.
Klienci Platformy CANAL+ najchętniej oglądają wydarzenia piłkarskie właśnie na kanałach CANAL+ oraz CANAL+ SPORT (odpowiednio 74 i 67 proc. wskazań). Innymi często wybieranymi kanałami są kanały Eleven (54 proc. wskazań) oraz kanały Eurosport (ponad 50 proc. wskazań).
Prawie 80 proc. klientów uważa, że CANAL+ jest niezbędnym kanałem sportowym w ich ofercie telewizji. Jednocześnie ponad 80 proc. klientów wskazało, że to CANAL+ posiada najlepszą ofertę piłki nożnej w Polsce.
CANAL+ został bardzo wysoko oceniony pod względem oferty piłki nożnej. Na szczególne wyróżnienie zasługuje jakość transmisji, z której zadowolonych jest 91 proc. badanych. Klienci są zadowoleni również z ilości programów poświęconych piłce nożnej (83 proc.), technicznych nowinek (82 proc.) oraz jakości komentarza (81 proc.). Dla ponad 90 proc. klientów CANAL+ świetnie pokazuje rozgrywki ligowe i jest jednocześnie najlepszą telewizją w Polsce pokazującą piłkę nożną.
Oceny porównawcze kanałów sportowych
W dalszej części badania poproszono klientów o ocenę porównawczą kanałów sportowych w podziale na siedem kategorii.
CANAL+ okazał się liderem nie tylko w przypadku jakości transmisji (65 proc. wskazań), ale i jakości komentarzy (63 proc.), zapraszanych gości (58 proc.), zastosowanej technologii – zarówno podczas transmisji, jak i w samym studiu (odpowiednio 59 i 56 proc.) oraz magazynów piłkarskich (56 proc.). Jedynie w przypadku ilości programów dotyczących piłki nożnej przewaga nie jest tak znaczna, jednak CANAL+ pozostaje nadal niekwestionowanym liderem.
Ocena CANAL+ wzrasta dodatkowo w grupie klientów którzy zadeklarowali, że są widzami rozgrywek PKO BP Ekstraklasy.
Kampania „PRZEŻYJ TO SAM”
Platforma CANAL+ rozpoczęła kolejną edycję kampanii „Przeżyj to sam”, w której promuje rozgrywki PKO BP Ekstraklasy i zachęca do przeżywania emocji związanych z wiosenną rundą PKO BP Ekstraklasy na stadionach i przed telewizorami.
Kampania jest realizowana w stacjach telewizyjnych, internecie i social mediach.