Marzec na kanale History
W marcu na HISTORY powracają nasi bohaterowie owładnięci gorączką bursztynu w nowym sezonie programu “Złoto Bałtyku”. Dla wielbicieli mocnych wrażeń prowadzący programu “Najbardziej jadowite zwierzęta świata” sprawdzą, gdzie leżą granice bólu. Marzec przyniesie nam jeszcze jedno starcie na HISTORY – “Pojedynek gigantów: Coca-Cola vs. Pepsi”. Prześledzimy historię rywalizacji dwóch spośród największych marek gastronomicznych świata.
Złoto Bałtyku
The Hunt for Baltic Gold s.2
We wtorki od 24 marca o 21:00 na HISTORY
Bohaterowie owładnięci gorączką bursztynu powracają! „Złoto Bałtyku” wciąż spędza sen z powiek Krzyśkowi, Tomkowi i Benedyktowi. Krzysiek marzy o wydobyciu wielkich brył ukrytego w głębi ziemi bursztynu. Wykorzystuje do tego celu ciężki sprzęt i polega na zaufanej ekipie, ale czasami nie wszystko idzie zgodnie z planem.
Tomek nie przestaje szukać drogocennego kamienia na bałtyckich plażach. Stawia sobie także nowe wyzwanie ¬– zamierza ustanowić rekord Guinnessa! Benedykt wraz z załogą wypływają z helskiego portu w morze z nadzieją, że głębiny skrywają nie tylko ryby, ale i bursztyn. Czy w tym sezonie naszym bohaterom dopisze szczęście?
Najbardziej jadowite zwierzęta świata
Kings of Pain
W poniedziałki od 2 marca o 21:00 na HISTORY
Caveman Rob i Adam Thorn to popularni na świecie znawcy dzikich zwierząt, którzy wielokrotnie padli ofiarą ukoszeń i użądleń przez przedstawicieli najgroźniejszych gatunków.
Mężczyźni podróżują do najdalszych zakątków naszej planety, by doświadczyć skutków jakie wywołuje jad ptasznika goliata czy pytona siatkowego. Mierząc natężenie bólu, prowadzą ranking swoich eksperymentów. Wszystko to w imię nauki, by uczynić świat bardziej bezpiecznym.
Pojedynek gigantów: Coca-Cola kontra Pepsi
Cola Wars
W środę 18 marca o 22:00 na HISTORY
Program śledzi zaciętą rywalizację między markami Coca-Cola a Pepsi, skoncentrowaną na klęsce „New Coke” w 1985 roku. Przez prawie sto lat Coca-Cola była niekwestionowanym liderem w wielomiliardowym globalnym przemyśle napojów gazowanych, klasyczna i przewidywalna, podczas gdy Pepsi zawsze starała się z nią konkurować najnowocześniejszymi reklamami.
Nagle, w 1985 roku kierownictwo Coca-Coli zdecydowało się na krok tak odważny, że wstrząsnął opinią publiczną: zmienili formułę najpopularniejszego napoju na świecie.