Internet & Gry - Reklama

Biuro reklamy Gazeta.pl z ofertą Content Studio

Biuro reklamy Gazeta.pl rozwija ofertę Content Studio, w ramach której powstają treści tworzone na zamówienie klientów – m.in. artykuły, sesje zdjęciowe lub materiały wideo. Rozwojem oferty Content Studio zajmuje się dedykowany zespół współpracujący z działem sprzedaży.

 

 

 

 

 

Content Studio przygotowuje na zamówienie treści, które klienci mogą następnie w różnorodny sposób wykorzystywać. To dowolne materiały na strony internetowe: artykuły sponsorowane, treści specjalistyczne, poradnikowe i eksperckie, teksty tworzone z myślą o SEO, materiały wideo, sesje zdjęciowe, nagrania lektorskie i montaże spotów reklamowych, infografiki, sondy i biuletyny czy opisy produktów. Wszystkie treści powstają specjalnie z myślą o potrzebach konkretnego klienta, do wykorzystania m.in. w mediach społecznościowych, na blogach i w serwisach kontentowych.

Za rozwój oferty Content Studio odpowiada dedykowany zespół działający w ramach biura reklamy Gazeta.pl, który na bieżąco współpracuje zarówno z działem sprzedaży, jak i zespołami redaktorów, dziennikarzy, reporterów, copywriterów i specjalistów ds. SEO.

Angażujące treści to podstawa efektywnej sprzedaży – już ponad 87% decyzji zakupowych rozpoczyna się w wyszukiwarce, a internauci czytają nawet kilkanaście artykułów poświęconych danym produktom przed dokonaniem zakupu*. Biuro reklamy Gazeta.pl wpisuje się w ten trend i oferuje markom wsparcie w tworzeniu interesujących treści.

– Mamy szerokie kompetencje i doświadczenie związane z tworzeniem treści – codziennie piszemy setki artykułów i realizujemy interesujące materiały wideo. Chcemy wykorzystać te umiejętności, żeby efektywnie wspierać marki, tworząc inspirujące, a jednocześnie użyteczne treści –mówi Marta Wiercińska, dyrektor sprzedaży  Gazeta.pl.

Content Studio to oferta skierowana do firm ze wszystkich branż, a materiały powstające w jej ramach dotyczą różnorodnej tematyki – od finansów i bankowości, przez motoryzację, medycynę i zdrowie, lifestyle, modę i urodę, aż po kulinaria i treści dla rodziców.

* Dane Content Marketing Institute (CMI).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *